Pov Jeremy
Na dat Ronald heeft geappt. Ben ik meteen naar de politie gegaan om te vragen waar Lindsey op school zat. Ik rij meteen naar de school toe. Als ik er ben loop ik naar binnen. Wel met de muts op want ik wil eigenlijk wel snel weg. Ik ben binnen en ik zie meteen iemand lopen. Ik loop er naar toe. "Hoi mag ik vragen?" vraag ik. "Ja hoor." zegt de man terug. "Wilt u misschien Daan huisman halen. Ik heb paar vragen en misschien dat hij mee kan." zeg ik. "Okay. Ik bel wel even de docent waar hij nu bij zit." "Okay. Ik wacht daar." zeg ik. Na even wachten komt er een jongen naar me toe gelopen. "Je wou me spreken?" zegt hij. Ik kijk op. "Wat doe jij hier? Mensen herkennen je zo." zegt Daan als hij ziet dat Jeremy dat is. "We moeten naar Lindsey voor dat ze naar een instudut gaat." zeg ik. Ik zie dat Daan vragend kijkt. "Ik weet waar Lindsey's pleeg moeder woont. Niet welke huis maar Ronald wel." zeg ik. "Ik kan niet weg van school." zegt Daan. "Pak je spullen en zegt dat je ziek ben en bel je ouders op dat je Lindsey ga zoeken." zeg ik. Daan zucht even en daarna loopt hij terug naar zijn lokaal om zijn spullen te pakken.
Pov Daan
Ik loop naar me lokaal. "Zo dat was al snel. Ga maar weer zitten." zegt de docent. "Meneer ik wil me niet lekker. Ik dat ik beter naar huis kan gaan." zeg ik. "Is goed. Ik meld je ziek." zegt de docent. Ik pak me spullen en loop weer naar Jeremy. Als hij mij ziet loopt hij naar me to. "Kom weg gaan. Je kan toch onderweg bellen?" zegt Jeremy. Ik knik en loop achter Jeremy aan. Ik pak me telefoon als ik bij Jeremy in de auto zit. Ik app me moeder dat ik Lindsey gaat zoeken.
~skippe de auto rit~
We zijn in bij Ronalds huis aan gekomen. Jeremy belt aan. Ik kijk om me heen of ik misschien niet Lindsey zie. Na een minuut wachten belt Jeremy nog een keer aan. Niemand komt naar de deur. "Ik bel Ronald wel. Om te zeggen dat we er zijn en waar hij is. Jeremy pakt zijn telefoon en gaat Ronald bellen. "voicemail." zegt Jeremy. Ik zucht. We lopen naar de stoep en ik ga op de stoep zitten. Na 10 minuten, komt er een auto en die teutert. Ik zie dat Jeremy zwaait naar de gene die in de auto zit. Even later komt iemand naar ons toe gelopen. Als die gene er is, zie ik pas dat het Link is.
Pov Link
Ik kom aanrijden en ik zie meteen dat Jeremy er is met een jongen. Die moet waarschijnlijk Daan zijn. Ik parkeer de auto en loop naar hun toe. "Hey." zeg ik. Ik zie dat Daan ergens anders kijkt. "Hey Daan waar kijk je naar?" vraag ik. "Ow negerees." "Okay. Hoe lang zitten jullie al hier?" vraag ik naar een lange stilte. Ik zie Jeremy na denk. Het is zo grappig als Jeremy nadenkt. "Ik denk kwartiertje ofzo." zegt Jeremy. Ik doe een duimpje omhoog. "Jullie weten toch niet waar Lindsey's pleeg moeder woont?" zegt Daan. Jeremy en ik knikken. "Ik heb misschien wel een idee." zegt Daan als hij naar een huis wijst. "Weet je het zeker?" "Ik herken de auto. Neem ik weet eigenlijk niet zeker." "Grapjas." "Ja he." zegt Daan. We lopen naar het huis toe. Als we daar zijn, wil ik gaan aanbellen maar de deur staat open. "zullen we gewoon naar binnen?" vraagt Jeremy. Ik knik. Ik zie dat Daan met zijn gedachte ergens anders is. "Daan." "euh wat?" "Ik dacht dat je lag te slapen." "haha grappig. Wat is er." "We gaan na binnen." zegt Jeremy. We lopen naar binnen. Eerst in de woonkamer en daarna naar boven. Ik wordt wel steeds zenuwachtig wat in iemand anders zijn zonder toestemming. Jeremy heeft volgens geen probleem mee wat hij kijkt als door. Als we de zolder alleen nog hebben, blijf ik benenden.
Pov Jeremy
Ik loop naar boven en ik zie dat Daan achter me aan komt alleen Link niet. Als we voor een deur staan. Blijf ik even staan. Je kan dit Jeremy. Als ik de deur open doet, zie ik dat op het gezicht lijkt de kamer gewoon. Als ik door loop zie ik nog een deur staan. Als ik die open doet, zie ik een man vast gebonden zitten met duckteep om zijn mond. Ik haal de duckteep er van af en maak hem los. "Dankjewel. We moeten Lindsey snel vinden." zegt de man als die langs me loopt. Daan kijkt ook op. "Wacht wat?" "We moeten Lindsey vinden voor dat het fout gaat." "Hoe weet jij dat?" "Ik ben een agent die undercover is. Dus ik heb hier geleeft en ja ik heb mensen niks laten weten, alleen Lindsey want ze had niks gegeten toen ze hier kwam. Ze eet heel weinig." zegt de man. De man rent naar beneden en Daan en ik rennen achter na. Link kijk ons vragent aan." Nu geen tijd. We moeten Lindsey vinden." zeg ik en trek Link mee.
Ik denk dat ik het hier even bij laat
JE LEEST
een vreemde meisje
FanfictionDit verhaal gaat over dat een meisje genaamd Lindsey heet. Er gebeurt iets met haar vrienden (zijn alleen maar jongens omdat meisjes ze niet vertrouw) ze (bedoel ik de vrienden van haar) doen op het geven moment raar en als wil weg rennen ren ze te...