Pov Lindsey
Ik loop we van de mensen die me wil helpen. Weg van me rust. Kom maar binnen met die pijn, gezeur en van alles. Ik weet dat sowieso Ronald achter me aan komt dus ik leg een briefje neer bij een van de uitgang dat ze niet moeten volgen of iets dergelijks. Ik weet dat het pijn gaan doen maar mij doet het meer pijn. "Loop door." zegt me moeder als ze bij me hoor vast pakt. Jeheee teleurstellingen komen weer naar voren. 2 dagen niet gehoord en nu wel. Ik had dat eigenlijk wel gemist maar ja. Als we bij de auto zijn wordt ik geduwt tegen de auto. Ik krijg een bloed neus. Ik sta op. Ik zie dat me moeder lacht samen met een man. Me moeder pak me en trekt me in de auto. Ik zit de hele weg naar buiten te staren. Als ik zie dat we er zijn, gaat me moeder wijzen dat naar binnen moet. Als ik binnen ben en in de woonkamer bent, zie ik dat alles smerig is. Veel drank en volgens mij drugs. "Lindsey ga naar boven naar je kamer en daarna komt je straf." zegt me moeder. Wow voor het eerst dat me moeder rustig reageer. Ik loop naar me kamer. Het is rustig in huis. Als ik voor de deur sta van me kamer, denk ik me waar zijn Xander en Dion. Hun schreeuwen altijd door het huis heen als het weekend is maar nu niet. Ik loop naar Xander zijn kamer. Xander is ook het oudste van die twee. Ik doe de deur open. Ik schrik me een soort hoedje want Xander zijn kamer is helemaal rommel en zijn kleren zijn uit de kast. Ik loop snel naar de kamer van Dion. Het is netjes maar zijn kleren zijn ook niet. Ik hoor iemand naar boven komen. Als ze ziet dat er twee deuren open zijn gaat ze snel naar die van Xander zijn kamer. Ik moet me snel gaan verstoppen. Ik verstop me snel in de kast. "LINDSEY ZORG DAT JE MORGEN JE SPULLEN HEB WANT JE GAAT MEE NAAR FRIESLAND WANT WE GAAN VERHUIZEN!" Schreeuwt me moeder. Ik zucht. Me moeder komt nu de kamer in gelopen waar ik zit. Ze loop richting de kast waar ik zit. Ze trek de kast deuren open. Ik schiet er uit om weg te rennen. "Dat dacht ik even niet. Ik neem je wel naar je kamer." zegt me moeder als ze me vast pakt. Ze brengt me naar een me eigen kamer. Ze gooit me tegen de muur. Ik ga overreint zitten wel met moeite. Me moeder komt naar me toe om me waarschijnlijk te slaan. Ze haald haar hand om hoog om te slaan. Ze slaat me 2x hardt maar ze wou meer slaan maar dat kon niet want de man houd haar tegen. Ik kijk hem dankbaar aan.
Pov Ronald
Ik zit in de trein. Het is zo raar om iemand die je niet zo goed ken maar toch vertrouwd in eens weg. Morgen komt er een nieuw gezin in me wijk te wonen. Ik hoop dat de kinderen geen fan van me is want ik ben moet echt even als op een rijtje zetten. Als ik thuis ben doe ik zachtjes want ik wil niet dat me ouders gaan vragen waar ik was en wat ik heb gedaan. Ik loop naar de douche.
Pov Jeremy
"Ik wil met u het over je aangifte van kindermishandeling op de pleeg moeder van Lindsey." zegt de politie agent. "Okay." zeg ik. Het gesprek was meer hoe ik Lindsey hebt ontmoet en hoe ze was. Ze vroegen ook over die jongens hun namen maar ik wist alleen een naam en die was het minste. De agent verteld ook dat ze 4 broers. 2 oudere en 2 jongeren broers. Ik zie dat de agent tijfeld als hij verteld dat de 2 kleintjes uit huis zijn geplaats bij een van hun broers gegaan zijn want de opa en oma wouwen niks meer te maken met hun. Hij heeft niet verteld waarom ze zijn uithuis geplaats. Ze hebben nu ook een man undercover laten gaan bij die moeder. "Dankuwel dat even tijd voor dit nam." zegt de agent als we klaar zijn. "Nee u bedankt." zeg ik. Ik rij weer naar huis. Als ik thuis ben laat ik eerst Milow uit en daarna een video opnemen.
Pov Link
Ik blijf even bij Joost en Duncan. Na 5 minuten in stilte gezeten, gaat Joost vragen wat er gebeurt is. Ik negeer het. "Link wat is er nou gebeurt. Je lijkt niet jezelf na gisteren. Je kan niet de hele tijd verbergen." zegt Joost met een dringende toon. Ik wil weglopen alleen Joost houd me tegen. "Link nee. We hebben zelf tegen Lindsey gezegd dat ze niet moet weglopen voor haar problemen dus jij ook niet. Je gaat nu vertellen wat er is gebeurd." zegt Joost op er nog dringende toon. Ik begin te vertellen natuurlijk niet als want die plek waar ze 's nachts naar toe ging wil ze geheim houden en de recpert ik. Ik Joost vraag of ik blijf slapen maar ik zeg nee want ik ben al 3 dagen niet thuis geweest. Als ik thuis kom ga ik naar de kooi waar Coco in zit. Geluk dat me ouders naar een feest moesten dus ik ben alleen thuis. Ik aai Coco even en daarna ga ik naar bed zo moe wat er gebeurt.
Lekker weer een hoofdstukje.
JE LEEST
een vreemde meisje
FanfictionDit verhaal gaat over dat een meisje genaamd Lindsey heet. Er gebeurt iets met haar vrienden (zijn alleen maar jongens omdat meisjes ze niet vertrouw) ze (bedoel ik de vrienden van haar) doen op het geven moment raar en als wil weg rennen ren ze te...