pov Lindsey
ik merk dat ik langzaam gaat want Dylan en Damian komen steeds dichter bij. Me ademhaling gaat hoger worden en ik wordt duizelig. ik kan niet meer en hijg uit bij een boom. Damian komt aan gerent en pak me. Hij legt me hardt op de grond en begin slaan. Ik kan niet meer weg of Damian terug slaan want Dylan heeft me armen gepakt. "LINDSEY JE DOET ME OF IK GA JE VEDER SLAAN" schreeuwt Damian in me oor. Hij blijf me slaan
pov Ronald
ik zag dat het meisje angst in haar ogen heeft. Ik wil haar helpen maar ik moet haar eerst tegen houden van Harm. Harm pakt het over van me. Ik zie 2 jongens aan komen rennen volgens zag
dat meisje ook want ze schopt Harm in zijn ballen en ren weg. Joost wilde haar nog pakken maar dat luk hem niet. Ik zie dat die 2 jongens achter haar aan komen. "We moeten achter haar aan!" ze ik tegen Harm en Joost. We begon achter haar en 2 jongens aan te rennen. We waren wat langzamer en hadden geen conditie. Ik verloor haar uit me ogen en de 2 jongens ook. Ik ren/wandel achter aan, Harm en Joost volgen. Joost pakt me schouder en zegt: "We kunnen het beter op geven Ronald." ik schudde nee. Ik wil niet opgeven want ik zag angst in haar ogen. Angst waar je van dacht die er niet bestonden. Mij gedachte werd onderbroken door een gil.
pov Lindsey
Ik word een steeds lichter in me hoofd. Het laaste beetje energie gebruik ik voor me gil. Ik hoor mensen er aan komen maar wie het waren zag ik. ik voel alleen nog maar dat ik wordt geslagen maar dat gevoel was in eens weg. Ik hoor mensen vecht en dat was ook het enge wat ik hoorde want ik was ineens weg.
pov Joost
We rennen op het gegil af. Toen we even hebben gerend zien we een meisje in elkaar geslagen worden. Harm duikt op hun af. als Ronald en ik dichter bij komt zien we het meisje liggen en het was het zelfde meisje wat Ronald tegen heeft gehouden. Er sprong op het geven moment een jongen om me rug en hij begon te slaan. Ronald de jongen van me rug af maar hij werd om de duwt door de andere jongen. "Lekker, Damian" schreeuwt de jongen die op me rug zat. Die jongen dus Damian. Wacht is die andere jongen Dylan dan? "Moest dat nou Dylan" zegt Damian gegireerd. Harm werd woest en sloeg hun hard en ze waren bewusteloos door Harm. Ik zie dat Ronald bij het meisje zit en dat hij door haar haar gaat. Ik dacht waarom doet hij dit.
Sorry voor deze korte deel maar de volgende deel gaat langer worden. Dat ik beloof het. Ow en die duizeligheid heb ik vaker last van. Ik weet nog steeds niks om tegen te houden. Ik heb wel een puffer maar dat help me niet.
love you<3
JE LEEST
een vreemde meisje
FanfictionDit verhaal gaat over dat een meisje genaamd Lindsey heet. Er gebeurt iets met haar vrienden (zijn alleen maar jongens omdat meisjes ze niet vertrouw) ze (bedoel ik de vrienden van haar) doen op het geven moment raar en als wil weg rennen ren ze te...