Pov Wilbert
Ik weet niet waarom ik hier ben maar Ronald was al nog al bang. We lopen naar een kamer. De 2 meisjes waren wat vooruit geschoten. Een van die twee komt naar buiten. "Hoi ik ben Quinty. Het meisje waar jullie op zoek zijn kan je echt niet goed praten." zegt het meisje als ze ons ziet. Ik zucht even. Link staat al bij de deur. Hij klopt en loopt meteen naar binnen. Als ik naar binnen loopt zie ik een meisje helemaal in elkaar gekropen. "Lindsey?" zegt Ronald. Het meisje kijkt even op. "Sarah kan je misschien die mensen alleen laten?" "is goed Quinty." zegt het andere meisje. Link gaat naast het meisje zitten. Hij slaat een arm om haar heen maar het meisje doet de arm van Link af. "Lindsey waarom ren je weg. Je weet dat mensen bezorgd raken." zegt Ronald die ook bij Lindsey zit. Ik vind het vreemd maar ik weet ook niet veel dus. "Lindsey reageer nou. Alsjeblieft." zegt Link met wat verdriet. "Ga gewoon weg!" zegt ze.
Pov Link
Ik maak me echt zorgen over Lindsey. Ze weet eens niet wie haar echte broer is. "Lindsey zeg alsjeblieft iets." zeg ik. "IK ZEG DAT JULLIE MOETEN OP ROTTEN!" zegt Lindsey. Ze staat op. Ik heb het gevoel dat ze echt boos is. "Lindsey waar om moeten we op rotten?" vraagt Ronald. Lindsey kijkt met een dodelijke blik naar. Ze steekt haar mideelvinger op naar Ronald en loopt weg. Ik zie dat Wilbert dat hij verbaast kijkt. "Ik denk dat ze even moet af koelen." zeg ik maar loop toch achter haar. Ik pak haar hand en trek haar om een knuffel te geven. "Link je moet me met rus.." "Sssttt. Niks zeggen alsjeblieft. Ik laat je niet meer gaan" zeg ik. Ik hoor dat Lindsey huild. "Rustig rustig maar." zeg ik. Als ze me weg duwt zie ik tranen in haar ogen. Het doet me echt wat. De 2 meiden komen aan gelopen. "Hoe kennen jullie elkaar?" vraagt Quinty. Ik zie dat Lindsey's ogen verradert. "Ik ben haar broer alleen ik kwam er pas achter toen ze in het ziekenhuis ligt en Lindsey nu." zeg ik. De 2 meiden kijken me raar aan. Ik zie dat Ronald en Wilbert er ook zijn. Ik kijk naar Lindsey die een gezicht uitdrukking heb wat je niet kan in schatten.
Pov Lindsey
Ik ben boos maar ook weer blij want ja Link heeft achter zich gehouden dat hij me broer is. En blij want ik weet wie me echte broer is. Ronald komt naar me toe gelopen. "Nu weet je wie je broer is." "Dus jij wist het?!" "Ja." zegt Ronald. Wft waarom moet ik alles als laatste weten. "Wie weet het nog meer?" "Joost, Jeremy, Pascal en Lorenzo." zegt Link voor zichtig. Grr waarom. Waarom kan ik gewoon niet dood zijn. Link heb me nog steeds vast. Ik ruk me los en ren weg. "Lindsey!" hoor ik Link schreeuwen. Ik ren richting het bos. Ik moet wel langs Joost en Jeremy als hun daar nog zijn. Als ik er vlak bij me huis ben zie ik al dat er 3 mannen staan. De langst ziet dat ik aan komt rennen en blokkeer het pad. "Joost laat me er door!" zeg ik als Joost me tegen houd. "Lindsey waarom moet ik je laten. Je bent het zusje van Link." "Laat me gewoon. Ik weet het maar ik wil hier weg. Link heeft als laaste tegen me gezegd dus. Laat me gaan!" "Nee!" "Okay op mij manier dan." zeg ik en trap Joost op zijn voeten. Ik ren richting de bos. Als ik er ben voel ik in me zakken. Ik heb me telefoon nog. Ik app meteen naar Bas.
Gesprek ging zo
U: Hey heb je even tijd?
Broer👫: ja. Wat is er?
U: Ik haat me leven echt
Kwam net achter wie me echte broer is.Broer👫: Dat is toch goed?
U: Denk je?
Broer👫: ja.
U: Bij mij niet. Hij heeft pas als laaste verteld dat ik zijn zusje bent. Zijn vrienden wisten het al wel😤
Broer👫: Misschien vond hij het moeilijk?
U: Nee. Er waren twee meiden er bij. Een van die twee vroeg hoe we elkaar kennen. Hij zei toen dat hij me broer was en toen hij in het ziekenhuis was pas kwam te weten en ik toen. Gestoord is hij😤
Broer👫: Wacht wie is het eigenlijk?
U: Link.
Broer👫: Ik weet dat hij van je houd maar misschien kwamen ze pas net achter.
U: Ronald wist het al. Link is gestoord hoor.
Broer👫: Nee. Je weet niet hoe die vrienden achter kwamen.
U: Aan jou heb ik ook niks.
Heb aan niemand heb ik ietsIk gooi me telefoon op de grond. "Zo argesief." hoor ik achter me. Ik zie dat Link is. "Ga gewoon weg." zeg ik. Ik draai me rug naar Link. "Ow je bent boos op me dat je het gevoel dat je als laaste weet." zegt hij. Ik negeer hem.
Pov Link
Ik zucht even. Het is duidelijk dat ze boos op me is. Ik ga ook zitten en me rug tegen die van Lindsey. Ik zucht even. "Ik wou je het op een andere moment vertellen. Ik wou eerst het laten zaken en als eerst tegen jou vertellen. Toen ik werdt gebeld door het ziekenhuis wou ik eerst niet geloven maar gaf hun geen toestemming om tegen jou te vertellen. Ik vond dat ik zelf moest doen." zeg ik. Ik zie dat haar telefoon af ga. Ik kijk er op. Broer👫 zie ik er op staan waarschijnlijk is het Bas. "Hier deze is van jou." zeg ik en leg naast Lindsey neer. "Ik wou dat de andere pas als laaste wisten maar ze kwamen er achter. Ronald wist het al toen je al in de ziekenhuis lag en de andere weet ik niet. Pascal wou niet alleen jou leven zeur maken maar ook die van mij." zeg ik. Ik voel dat Lindsey om draait. Ik draai me ook om." Sorry dat ik zou deed want ik was boos en blij. Ik kan niet echt me emoties onderhand nemen." "Geef niet. Ik had gewoon eerder moeten zeggen alleen Lorenzo ging me een beetje bedreigen." "Lorenzo lijkt op zijn moeder dus hij kan gestoord zij. Ow ik zei tegen Bas dat jij gestoord was." zegt Lindsey. Ik ga door haar haar heen. "hee." zegt Lindsey. Ik sta op. "Pak me dan." zeg ik uit daagt. Ik ren al weg. Ik zie dat Lindsey achter me aan komt. Als we bijna bij de anderen zijn spring Lindsey op me rug. "Ik heb je." zegt ze. Ik moet lachen en loopt met haar op me rug naar de andere.
Heb ik al gezegd dat ik echt gek ben want ik kan bijna nooit normaal doen. Ik luisteren carnavalsmuziek 😂
JE LEEST
een vreemde meisje
FanfictionDit verhaal gaat over dat een meisje genaamd Lindsey heet. Er gebeurt iets met haar vrienden (zijn alleen maar jongens omdat meisjes ze niet vertrouw) ze (bedoel ik de vrienden van haar) doen op het geven moment raar en als wil weg rennen ren ze te...