Pov Link
Ik na dat ik een video opgenomen, wordt ik gebeld door Ronald.
Gesprek ging zo
R: "Hey ik heb Lindsey net af gezet bij die instudut en onze nummers gegeven."
L: "Okay. Ik kwam er steeds meer achter wat mij verleden is. Dat is ook goed."
R: "Vertel."
L: "Wie mij geadopteerd heeft was een vriendin van me moeder en een vriend van me vader had Lindsey geadopteerd. Hij wou de waarheid vertellen als Lindsey 18 was dus. Ik kon Lindsey niet alleen laten en daarom werden we gescheiden dus."
R: "Ow. Jullie zijn nu wel soort van samen. Misschien als het weekend dat Lindsey en ik naar jullie toe komen."
L: "Okay is goed. Ik vraag dan aan de andere die Lindsey al kennen. Dus Harm, Jeremy, Duncan en Joost."
R: "Goed. Ik spreek je later. Later later."
L: "Niet stelen. DOEI."
Ik hang op en ga naar beneden om meer informatie te halen. "Mam. Hoe was me echte moeder eigenlijk?" vraag ik. Ik weet dat geadopteerd ben maar ze voelt als een moeder voor me. "Je moeder was veel bezig met werk en geld te verdienen. Jij en je zusje waren bij vrienden vaak want jullie opa en oma kon niet zo goed tegen drukte. Toen je ouders overleed waren jullie bij mij. Je moeder was nooit voor je." zegt ze. Ik luister goed naar haar. Ik weet dat er waarheid tussen zit. "Weet je hoe de vriend en die vriendin van me echte vader was?" vraag ik. Ik zag dat ze even moest na denken. "De vriend van je vader wou altijd de waarheid vertellen. Hij kon niet tegen liegen maar tegen Lindsey moest hij liegen want het leek dat Lindsey soms woedende aanval krijg als het te veel wordt. Zijn vrouw was anders. Ze kon ook aan de slechte kant staan..." ik brak haar even. "Die vrouw sloeg Lindsey en zijn oudste zoon deed mee." "Link laat me uit praten. Ze wou Lindsey eigenlijk niet maar die man heeft haar overgehaald. Toen hij stierf, kon die vrouw Lindsey slaan en als. Ze hadden 4 zoons. Lindsey beschermend over de 2 kleintjes want die vrouw wou graag ook die kleintjes slaan toen ze te veel om gingen met Lindsey dus. "zegt ze. Ze ziet dit een rilling over me lichaam gaat. "Sorry dat ik zou boos werdt op jullie dat ik geadopteerd was. Ik was bang dat ik Lindsey zou kwijt raken." "Hoe zo kwijt raken?" vroegst ze. Ik leg het verhaal uit hoe ik Lindsey kenden en hoe ze bijna zm heeft gedaan. Ze schrok maar dat was wel te verwachten.
Pov Lindsey
Ik wil de kamer uit rennen want die twee meiden blijven maar vragen waarom ik niet wil zwemmen. Ik wil net weg gaan maar dan pak het meisje met blond haar me arm en doe me mouw om hoog. Ik doe snel me ogen dit. Als ze me los laat, zeg ik snel dat ik hard ga lopen. Ik loop langs die twee meiden. Ik zag hun gezicht niet goed. Als ik naar buiten wil gaan lopen kom ik me kamergenoot tegen en houd me tegen. Volgens mij heet ze Tara. "Wat moet je van me." zeg ik een beetje krippig. "Aaaa. Een nieuweling weet precies haar plek." "Ik weet precies waar me plek is en jij niet." "Dat dacht ik even niet. Ik ben echt niet in staat van een meisje die denk een YouTuber goed te kennen maar hij doet aardig tegen je omdat je aandacht zoekt." "Je weet niks. Jij weet.." ik wordt onderbroken door dat ik een klap krijg. Ik kijk haar boos aan. Voor dat ik weet val ik op de grond door een meisje. Tara en het meisje lachen me uit. Ik probeer op te staan maar ik wordt tegen de muut geduwt en krijg klappen en schoppen. Ik kan er wat tegen dus ja.
Pov Sarah
We lopen naar beneden. We stoppen bij de 2 verdieping want ik hoor iemand om hulp roepen. Als ik zie dat Tara en Demi staan, maak ik een filmpje om aan Quinn te laten zien. Quinn is de vriendje van Tara en haat pesten dus die krijgen ruzie en Quinn is gespierd. We rennen naar Quin zijn kamer en bonken hard op de deur. "Rustig meiden wat is er?" zegt hij. Ik het filmpje zien na dat hij het heeft gezien loopt hij met ons me. "Tara wat ben je aan het doen." zegt Quinn streng. Ik zie dat Tara geschikt op kijkt maar gaat toch door. Quinn duwt Tara en Demi aan de kant. "Liefje wat doe?!" zegt Tara boos. Ik zie dat Quinn boos kijkt. "Ik ben je liefje niet meer. Je had beloofd dat je mensen niet zou pesten en wat doe. Gewoon achter me rug doen. Ik ben niet gek hoor." zegt Quinn boos. Ik loop naar het meisje toe die in elkaar gekropen zit. Als ik de kleding herken zie ik dat Lindsey is. Ik wil Tara gaan aanvallen alleen Quinn houd me tegen. "Ik breng haar wel naar me kamer." zegt hij en tild Lindsey op. Quinty en ik lopen achter hem aan. Als we bij zijn kamer zijn haald Quinn al een EHBO-koffer want Lindsey zit onder het bloed. Als hij bij Lindsey arm kom, trek Lindsey die weg. Ik weet al waarom. Die sneden. Zij was het meisje dus die al paar dagen eerder zo komen alleen dat ging niet door omdat ze zeiden dat het meisje in het ziekenhuis lag. Quinn wil haar arm nog steeds pakken. "Laat nou alsjeblieft toe. Ik doe je geen pijn. Ik wil je juist helpen." zegt Quinn. "Quinn mag ik je even spreken?" zeg ik. Hij sta op. Ik vertel over die sneden in Lindsey's arm en dat ze niet wou dat ik er achter kwam
Pov Quinn
Na dat Sarah heeft verteld dat ze sneden op haar arm heb. Ga ik toch een poging om arm na te kijk. "Lindsey je hoeft niet voor te schamen dat je sneden op je arm heb. Je had waarschijnlijk een kut jeugd maar dat is toen." zeg ik. Ik zie dat ze op kijkt maar al gauw weer naar beneden. Ik pak haar arm. Ik zie dat er wat sneden op haar arm staat. Er zijn alleen blauwe plekken van Tara waarschijnlijk bij gekomen. Ik pak haar andere arm en kijk ook. Ook weer sneden. Wow ze wou volgens mij ook zm plegen want dat was paar dagen geleden op het nieuws dat een meisje zm heeft gepleegd na een heftig gevecht. "Lindsey was jij het meisje op het nieuws die zm pleegt na een heftig gevecht met je pleegmoeder?" vraag ik. Ze knikt zachtjes ja. Ik geef haar een knuffel. Ze schrikt.
Aaaaa ik moet zo gaan slapen maar wil niet😅. Het is trouwens 21:45 toen ik schreef. Ik ben echt raar
JE LEEST
een vreemde meisje
FanfictionDit verhaal gaat over dat een meisje genaamd Lindsey heet. Er gebeurt iets met haar vrienden (zijn alleen maar jongens omdat meisjes ze niet vertrouw) ze (bedoel ik de vrienden van haar) doen op het geven moment raar en als wil weg rennen ren ze te...