~~skip 1 dag. Alleen Ronald, Bas en Link zijn bij Lindsey geweest. Xander, Dion en Lorenzo gingen weer naar huis. ~~
Pov Jeremy
Ik hoor getuitert voor me deur. "Ik kom al." schreeuw ik. Ik loop snel naar beneden. Me moeder kijkt me raar aan. "Ik ga naar Ronald." zeg ik. Ik loop naar buiten en zie Link staan. Als ik in stap zie ik dat Joost er ook is. "Jo ga je mee?" vraag ik aan Joost. "Nee ik ga alleen even naar Friesland om daar naar het ziekenhuis te gaan." zegt Joost. "Telefoon bij van Lindsey?" vraagt Link. Ik laat me haar telefoon zien. "Wat heb je nog meer bij je?" "Zie je straks wel." "Okay mister." zegt Joost. We rijden al een anderhalf uur en dan hoor ik Diamond heart. Een van me favoriete nummer. Na de nummer komt high hoopes.~~skip veder de autorit~~
"Ronald!" schreeuw ik als uitstapt. "Kan hij ook niet schreeuwen." "Ik kan ook niet schreeuwen maar ik doe het lekker niet voor je." "Uhhhh." zegt Joost. Ronald moet lachen. Ik zie dat Ronald gelijk wil gaan want het is rond 1 uur. "Wil je al gaan?" vraag ik. Ronald knikt en loop al richting het ziekenhuis. Het is een kwartier lopen van Ronald's huis dus ja. "Ronald wacht op ons!" schreeuw ik. Ik zie dat Joost zijn hand op zijn hoofd slaat. Ik schiet in de lach en Link ook. Lekker het gaat zo dag worden met gekheid.
Pov Lindsey
Ik mag naar huis jeheee. Ik heb er echt geen zin maar ook weer wel. Kan eindelijk uit deze kooi soort van en ja kan gewoon proberen te rennen. Ik wil net uit me bed komen maar wordt aan geklopt. "Binnen." zeg ik. De zuster kom naar binnen. "Heb je zin om soort van ontslagen te worden?" "Ja en nee." "Hoe zo?" "Ik kan weer naar buiten maar ik moet ook me wonden laten zien als we moeten gymmen." "Ow er kom nog iemand langs." "Wie dan?" "Nog een lange man volgens mij. Ik meld het wel als ze naar boven komen dan kan je prank uithalen." zeg de zuster. Ze loopt weer weg. Zo fijn dat een zuster helpt om een prank uit te halen. 5 minuten later. "Ze komen." zegt de zuster als ze kamer binnen komt. Ik loop me naar de balie en zie dat camerabeelden. Ik zie dat Joost ook me is. Ik haal de folie over de deur en loop weer naar me kamer.
Pov Joost
We staan in de lift. Ik heb het gevoel dat er iets sta te gebeuren want ik hoor gerommel. Als we op de verdieping zijn lopen Link en Jeremy tegen folie aan. Ronald en ik lachen. "Kijk wel uit waar je loopt." "Wft gebeurt hier!" zegt Jeremy. We lopen naar de kamer van Lindsey. Als we in kamer zijn zien we Lindsey niet. "Okay wat gebeurt hier allemaal?" zegt Link. "Moet je niet aan mij vragen." hoor ik achter me. Ik kijk om. Ik zie dat Lindsey met een grote lach op haar gezicht. "Jij kleine hond." zegt Link. "Ahhww ik hou ook van jou." zegt Lindsey. Zo grappig om te zien dat er grappen worden gemaakt. "Vangen!" zegt Jeremy als hij richting Lindsey iets gooid die inmiddels ook de kamer binnen is. "Vangbal." zeg ik als het gevangen hebt. "Het is vangtelefoon." zegt Lindsey. Er wordt aan de deur geklopt. "Is de grap goed gelukt?" "Ja, Link en Jeremy zijn er door heen gelopen." zegt Ronald. Jeremy kijkt Lindsey vuil aan waardoor Lindsey in de lach schiet. "Lindsey? Klaar om naar huis te gaan?" vraagt de zuster. Lindsey knikt. Lindsey pakt wat spullen en loopt al de kamer uit. "Jer wat was met dat ding." "Heb nou geduld Joost." zegt Jeremy. Ik zucht en dan loop ik als laaste de kamer uit. Lindsey rent naar een zuster toe. "Bedankt Michelle." hoor ik Lindsey zeggen. Lindsey loopt weer naar ons toe. Link had al op het knopje gedrukt.
~skip het lopen ~
Pov Link
Als we bij Ronald zij hoor ik Kelso al blijven. Als Ronald de deur open doet gaat hij een beetje brommen naar Lindsey. "Kelso!" zegt Ronald streng. Jeremy komt aan gerend. Hij heeft een mapje in zijn handen en het mapje geeft hij aan Lindsey. Lindsey opent het mapje. Ze kijk Jeremy een beetje boos aan. Ze gooit het mapje weg. "Aggersief." zegt Ronald als hij de keuken uit loopt. "grrr. Waarom kon ik niet in het water blijven liggen." zegt Lindsey als ze weg loopt. Ronald zet de glassen neer en rent achter Lindsey aan. Joost pak het mapje op. "Hollie shit." zegt hij als hij door het mapje kijkt. "Laat die duistere tekeningen gewoon als je dat bedoeld. Ik heb niet echt naar Lindsey geluisterd." zegt Jeremy. Ik kijk hem vragend aan. "Link! Kom naar buiten." hoor ik Ronald roepen. "Wat is er?" vraag ik als buiten ben. Ronald wijst naar een huis. "Ik klim wel op de dak." zeg ik en loop naar het dat.
Pov Lindsey
Ik had nog een sleutel van me huis dus kan snel naar binnen. Ik loop naar binnen. Het boeit me geen ene fuck wat Ronald, Link, Jeremy en Joost gaan reageren. Ik wil gewoon weg. Morgen naar die instudut. Ik loop naar me kamer. Ik doe me kamerdeur opslot. Ik hoor geloop door het huis maar ik negeer het. "Lindsey kom nou. Ik wil met je praten." hoor ik Link roepen door het huis. Hoe de fuck komt hij naar binnen. Ik loop naar me bureau toe om te tekenen. Ik maak weer een duistere tekeningen. Het gaat over een meisje die de hele wereld buiten sluit. Ik doe dat nu ook. Ik hoor gebonk." WAT!" zeg ik. "Je leef nog. Gelukkig. Doe nou open." "Ik heb geen zin in jullie. Dus op rotte." "Lindsey je doet nu de deur open of moet ik het open breken." "Luk je toch niet. Dus op rotte!" zeg ik. Misschien heb ik er later spijt van maar nu niet. Ik hoor gebonk tegen me deur. Ik zoek snel een uit weg. Het enige wat je kan bedenk is uit de raam klimmen dus dat doe ik ook. Het dak is wel wat glad maar ik probeer er rustig over heen lopen. Als ik bij een overkapping kom ga ik daar op. Ik zie dat alleen Ronald buiten is. Ik spring snel van de overkapping. Ik ren op de weg. "Lindsey! Wacht." hoor ik Ronald roepen. Ik negeer het. Ik ren een hoek om.
Ik stop denk ik hier
Okay ik ga denk ik wel door.
Vandaag waren me vrienden echt gek want we gingen 8 x in de piranha en klets nat dat we waren. We gingen bijna alleen daar in. Ik raar vind ik😅
Later later
JE LEEST
een vreemde meisje
FanfictionDit verhaal gaat over dat een meisje genaamd Lindsey heet. Er gebeurt iets met haar vrienden (zijn alleen maar jongens omdat meisjes ze niet vertrouw) ze (bedoel ik de vrienden van haar) doen op het geven moment raar en als wil weg rennen ren ze te...