(48)

38 1 0
                                    

Lind: "Te veel dingen. Weinig tijd."

Link: "Wowowow wat is er allemaal gebeurt?"

Pov Link

Wat is er met Lindsey. Ze klinkt bang.

Link: "Je weet dat je alles bij me kwijt kan."

Lind: "ik ga van kamer verraderen. Heeft met een red te maken."

Link: "vertel nou maar op."

Lind: "Me oude kamergenoot Tara die haat me omdat ik Youtubers ken. Die fucking trut heeft me in elkaar geslagen."

?: "wie heeft je in elkaar geslagen?"

Lind: "Dennie wft kom jij hier doen. Je zou morgen pas komen."

Link: "Wacht gebeurt er allemaal?"

Lind: "Sorry ik moet gaan. Er zijn jongens die ik ken en jij niet. Sorry Link, ik wil veder praten maar dat gaat nu niet."

Link: "Bel me als je tijd hebt."

Lind: "Ja doe ik. Je weet ik soms me probelen verberg. Love you broer."

Link: "Ja. Love you 2 zusje."

Lindsey hangt op. Wie is die dennie? Als Dennie bij de bad boys hoord haal ik Lindsey weg daar.

Pov Lindsey

"Wft Dennie." zeg ik boos. Ik ben nog op me oude kamer. Ik ga lachen als Dennie hier moet zitten. "Sorry dat ik je laat schrikken maar was je nou met Link aan het praten of een van je broers? En wie heeft je in elkaar geslagen?" "Je roommate. Fuck you bitch." zeg ik en wil weglopen maar Dennie pak me vast. "Waarom heeft iedereen dat ze me vast pakken." "I don't know." "Laat me dan los." zeg ik en ruk me los. Ik loop naar me eigen kamer. Als de bel gaat loop ik naar beneden. Ik zie dat we pauze hebben. Mag ik kotsen. Ik zie dat er 2 politie agent er zijn. Ik probeer ze te vermijden maar eentje pak me vast. "Ben jij Lindsey?" vraag de agent die me vast hebt. Ik knik en maak me los. Quinty, Sarah en Quinn komen naar me toe gerend. "Waar was je?" vraagt Quinty. "Me spullen pakken en naar een anderen kamer verhuizen. Het leukste is dat een van die jongens de kamer moet delen met Tara." zeg ik. Hun kijken me verbaast aan. "Lang verhaal kort. Hij kwam binnen en ik was nog in die kamer." "Wacht bij wie zit je nu dan?" "Ik zit bij jou Quinn." zeg ik. Quinn geef me een knuffel. Als hij me weer los laat zie ik Daan. Ik ren op hem af

Pov Daan

Ik ben in de aula. Ik vraag me af waar Lindsey nu is. Hoe het met haar gaat. Ik zie dat een meisje naar me kijkt. Ze kijkt bedrijgent maar haar blik verder als ik wordt geknuffeld. Ik schrik. Ik maak me los en zie dat het Lindsey is. "Lindsey wft doe je hier?" "Jou misschien stalken." zegt ze scatatcie. (I don't know hoe je dat woord schrijft.) Ik zie dat 3 mensen aan komen rennen. "Lindsey wie is dat?" vraagt die jongen. "Dat is Daan. Hij was de enige die niet echt fout was." zegt Lindsey. Als Dennie en Rick komen zie ik Lindsey's blik verraderen. "Ik heb me zelf niet voor gesteld. Ik ben Quinn en dat zijn Quinty en Sarah." zegt de jongen. "Daan Lindsey moet nog iets vertellen. Ze wordt door iemand bedrijgt. We kunnen samen met die bedrijgent samen spannen?" "Wacht wat? Lindsey is dat waar?" vraag ik aan Lindsey. Ze mompel iets en rent dan weg. "Lindsey wacht!" roept die jongen naar. Ik kijk naar het meisje die eerst zat te staren maar zie is weg. Ik duw Dennie. "Waar heb je het over?" "Lindsey die was met Link of een van haar broers aan het bellen dus. Toen ik binnen kwam zei ze dat ze in elkaar werdt geslagen en die meid deel ik een kamer mee." zegt Dennie. Ik kijk hem boos aan.

Pov Quinn

Ik ren achter Lindsey aan. Als haar weer goed in me zicht heb valt ze. "Lindsey!" schreeuw ik. Ik ren naar haar toe. Ze heeft weer. Even later komt Daan en een agent ook aan. De agent probeert haar soort van wakker te krijgen. "Ik heb een idee maar dat moet Jullie goed vinden en haar tegen houden als ze me aan valt." zegt Daan. We kijken hem vragend aan. "Okay. Euhmmmm. Ik moet haar bedrijgen met een pistool. Misschien dat ik Quinn moet gebruiken." zegt Daan. Ik kijk hem vragend aan. "Goed Daan maar ik weet niet hoe Lindsey gaat." zeg ik. De agent knikt en geef de pistool aan hem. Ik doe een stap naar achter.

Pov Daan

"Lindsey nu reageren of ik schiet!"zeg ik bedrijgent. Ik vind dit zo kut. Lindsey beweeg haar hoofd. Ik heb nog steeds de pistool gericht op haar." Lindsey reageer of ik schiet." zeg ik nog wat bedrijgendeer. "Daan schiet dan als je haar bedrijgent." hoor ik iemand zeggen. We kijken allemaal de richting op waar het vandaan kwam. Ik zie weer dat meisje. "Tara op rotten." zegt Quinn. Ik zie dat Lindsey op sta. Ik probeer haar te helpen maar als ze staat ren ze meteen de anderen kant op. Ik geef de pistool terug en ren achter haar achter haar aan samen met Quinn. We lopen van de plein af. Ze rend naar links. We zien haar niet. Als we door rennen, herken ik de straat. "We moeten naar Ronald." zeg ik. Quinn kijk me verbaast aan. Ik ren naar het huis van Ronald. Quinn rent achter me aan. "Weet je zeker dat Lindsey bij Ronald is of Ronald Lindsey heeft gezien?" vraagt Quinn. Ik knik en druk op de deurbel. Ik druk vaak in. "Jemig ik kom al." hoor ik iemand schreeuwen. Als hij open doet zie ik dat de broer van Ronald is. "Kan ik jullie helpen?" vraagt hij. "We zoeken Ronald. Is hij hier? We willen wat aan hem vragen." "Als jullie fans zijn van hem dan kan je beter naar een meeting gaan." "Nee we zoeken een meisje. Ronald kent haar." "Heet ze Lindsey?" "Ja, weet je waar ze is?" vraag ik. Het blijf even stil.



Ik heb vandaag geen zin in school want ik moet naar de gymzaal lopen. Me fiets band is lek gegaan en me extra fiets die zit opslokt op school😅 komt me dag wel goed of niet. 😐

een vreemde meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu