Pov Daan
Ik krijg appjes van me ouders. Ze maken zich zorgen waar ik ben. Hun weten dat ik veel met me vrienden rond hangt en soms niet reageert maar ze hebben Damians ouders gesproken waar ik was. De ouders van Damian die wisten ook niet en nu maken zich zorgen. Ze hebben me wel 10x gebeld ofzo. Jeremy zie het ook en die knik dat ik naar huis mag. Ik zit te twijfelen. Als Joost en Link er zijn ren ik weg. Niet dat ik hun niet mag maar ik weet dat Lindsey nu in goede handen is. Als ik bijna thuis zie ik Damian staan. Ik wil om fietsen maar hij rent op me af. Ik dacht shit ik ga er aan. "Daan jij gaat niet meer om met Lindsey en die andere. Begrijp je dat" zegt Damian op een bedrijgent toon. Hij loopt weg. Ik pak me telefoon en ik ga naar Jeremy's Instagram. Ik app hem om te zeggen dat ik niet met Hem en de andere om mag gaan. Dus ook Lindsey. Als ik thuis kom negeer ik me ouders en loop naar boven. Me broertje komt de kamer binnen. "Daan wat is er met je? Je doet zo raar. Mama en papa maken ook zich zorgen om je." zegt hij. "Ga weg. Het gaat jou niks aan en mama en papa ook niet." zeg ik als ik een zachte bal richting me broertje gooit. Hij doet de deur snel dicht. Ik weet dat ik de andere niet mag verraden. Ik heb een vriend die ook Lindsey ken. Ik ga hem bellen via discord. Hij neemt gelukkig. We praten de heel tijd. Als ik nog maar 10 minuten heb vraag ik of hij contact met Lindsey opneemt hoe het met haar gaat enzovoort. Hij vind het raar maar hij deed het.
Pov Jeremy
Daan is naar huis en wij zitten te wachten wat wij iets kunnen gaan doen. Ik krijg een bericht van Daan dat hij met ons geen contact meer mag dus ook met Lindsey. Ik vind het vreemd maar ook wel handig. "Wie neemt haar eigenlijk mee naar huis?" vraagt Ronald. Ik kan haar meenemen want me moeder is bij een vriendin aan het slapen voor een week en enzo is op vakantie dus ik ben alleen thuis. Roos komt soms maar voor de rest eigenlijk niemand. "Ik kan haar meenemen niemand is thuis dus ze zullen geen vragen stellen." zeg ik en iedereen is er mee eens. Ronald draagt het meisje naar de auto en ik stap op die fiets maar voor dat ik op de fiets stap pak ik de tas die haar moeder heeft klaar gelegt voor haar en die ze op ging halen.
Pov Lindsey
Na het gevecht van Dylan en Damian ben ik heel licht in me hoofd geworden en kon me evenwicht niet houden. Ik viel op die rond. Ik zie niks alleen ik hoor wel wat mensen praten en op het geven moment wordt ik op getild door iemand. Ik wordt in de auto gezet volgens mij.
Pov Ronald
Ik til het meisje op en breng haar naar de auto. Ik voel aan haar pols of haar hartslag er nog is. Het is gelukkig nog maar heel laag. Joost rijd rustig want we zitten met ze 6 in de auto. Link zit in het midden en kijk naar haar wonden op haar arm. "We weten nog steeds niet waarom ze dat doet maar wel dat ze het verbergt voor haar moeder." zegt Duncan. Ik kijk naar buiten ik zie dat Jer ons inhaald. Als ik naar het meisje kijkt zie ik dat er 2 gaten. Eentje van de kogel en de andere weet ik niet. Als we bij Jer zijn huis zijn zien we dat hij een tas in zijn handen heeft. "Deze tas is van haar. Er zitten boeken en een zetje kleding. Haar moeder klaar gelegd." zeg Jeremy. "Dus jij hebt contact met haar moeder?" vraag Joost. "Nee haar moeder heeft voor een week het huis uit gezet. Het is echt zo." antwoord Jeremy. "Joost kom ff mee." zegt Link.
Voor de volgende deel😝❤️
JE LEEST
een vreemde meisje
FanfictionDit verhaal gaat over dat een meisje genaamd Lindsey heet. Er gebeurt iets met haar vrienden (zijn alleen maar jongens omdat meisjes ze niet vertrouw) ze (bedoel ik de vrienden van haar) doen op het geven moment raar en als wil weg rennen ren ze te...