(47)

37 1 0
                                    

Pov Lindsey

Als ik de kamer wil uit gaan wordt ik tegen gehouden. "Je bent net als die jongens maar je doet niemand kwaat maar ik kom wel achter wat jij heb gedaan" zegt Tara en knijp in me arm. Ik ruk me los en ren/loop naar de kamer van Quinn. Hij doet meteen open. "Ik haat haar. Ik haat haar." mompel ik. Ik zie dat Quinn vragend kijkt. Ik ga op zijn bed zitten. "Lindsey  wat is er gebeurd? Als Tara mee te maken heeft...." veder kwam Quinn wat er word op de deur gebonkt. Ik schrik. Ik loop naar de andere kamer.

Pov Quinn

Lindsey loopt naar de andere kamer. Ik doe de deur op en meteen geef Tara een kus. Ik duw haar weg. "Wat doe he liefje? Het was toch de bedoeling dat Lindsey je vertrouwd en dan later laat je haar in de steek." zegt Tara. Voor dat ik me mond open kan trekken, loop Lindsey langs me. Ik krijg meteen een schuld gevoel. Ik duw Tara aan de kant en ren achter Lindsey aan. Ik heb het nog eens niet met Tara af gesproken dat ging gebeuren. Ik haat als iemand zonder reden wordt gepest en vooral de nieuwelingen. Ik pak Lindsey vast. Ze kijk me geschrokken aan. "Laat me los. Je wou dat ik je vertrouwde dat deed ik ook maar nu niet meer." zegt Lindsey. Ik laat haar niet los. "Laat me los. Als je me nu niet los laat dan doe ik het zelfde wat ik bij Harm." zegt Lindsey. Ik hoor 2 mensen aan komen rennen. "Quinn? Lindsey? Wat is er aan de hand?" hoor ik iemand zeggen. Ik herken die stem van Quinty. "Dat kan je beter aan die sukkel vragen." zegt Lindsey. "Wat is er aan de hand?" vraagt Quinty.

Pov Quinty

Ik zie dat Lindsey weg wil. Quinn leg uit wat er is gebeurd en dat hij echt wil doen. Lindsey haar ogen zitten onder de woede. "Lindsey er is meer aan de hand. Zeg het maar." zeg ik. Lindsey ruikt zich los en wil weg rennen maar toen ze een meter of 5 weg was valt ze. "Lindsey!" schreeuw Quinn. We rennen naar Lindsey. Lindsey heeft haar handen op haar hoofd. "Lindsey!" schreeuw ik half. Quinn schud haar door elkaar. Quinn kijkt een beetje hopeloos als Lindsey na 5 minuten niet heeft gereageerd. "Sarah haal water uit me tas." zeg ik. Als Sarah terug kom gaat de bel. Lindsey schrikt naar voren. Ik zie dat Quinn verbaast kijkt. Tara loopt langs ons. "Lindsey ga niet kotsen als je voor de klas moet staan." "Ik krijg jou nog wel." "Het zal wel." zegt Tara en loopt veder. We lopen ook naar ons lokaal. Ik loop naast Sarah en Quinn die loopt naast Lindsey en houd zijn hand achter haar rug. Waarschijnlijk dat ze niet valt. We lopen de lokaal binnen en de meneer komt naar ons toe gelopen. "Hoi Lindsey. Ik ben meneer helden en ik ben je mentoor." zegt hij en steekt zijn hand uit. Lindsey schud hem maar zeg niks. Ze loopt snel weer door. Als iedereen er is gaat de meneer beginnen. "Zoals jullie het weten, is er een nieuw leerling in de klas en morgen komen er nog 3 aan. Lindsey wil je nu voor stellen of morgen." vraagt hij. Lindsey ligt op haar armen. "Lindsey?" roept de docent. Lindsey schrikt. Paar mensen moeten lachen maar niet veel. "Ik stel me niet voor. Ben ik hele maal gek geworden. Als die 3 jongens komen, ben ik weg." zegt Lindsey en we kijken allemaal naar Lindsey vragend aan. Lindsey ligt weer ik haar armen. "Lindsey ik spreek je straks." zegt de docent. We zitten niet optellen. We ziet met elkaar te praten over als en nog wat. Lindsey is in haar eigen wereld. Als de bel schrik Lindsey weer. "Moet ik bij je blijven?" vraagt Quinn aan haar. Ze schud nee. Ze probeert onderuit te komen maar de leraar houd haar tegen.

Pov Lindsey

Kut waarom dit. Ik haat me leven. "Lindsey waarom was je gisteren niet op je eigen kamer maar bij Quinn op de kamer?" vraagt hij. Hij kijkt serieus. Ik zucht even. "Tara haat mij. Ik haat Tara en Tara zat aan MIJ SPULLEN." "Waarom lag je bij Quinn dan? Je moeder zei dat je heel moeilijk contact krijg met andere mensen." "Ten eerst ik heb geen moeder en die vrouw was me pleegmoeder. Ten tweede ze liegt want ik had vrienden en die waren fout waarschijnlijk zijn die jongens die komen Rick, Dennie en Daan. Ten derde Quinn heeft me soort van gered want ik werd inelkaar getrapt door Tara. Ten vierde mag ik alsjeblieft een andere kamer?" "Je mag een andere kamer maar dan slaap je wel bij een jongen. Ja die jongens zij Rick, Dennie en Daan. Hoe zo?" "Laat maar. Mag ik bij Quinn op de kamer?" "Ja hoor. Je mag je spullen over zetten en dan geef je de sleutel van je oude kamer terug en hij hier alvast de andere sleutel. Loop even langs je docent Nederlands en geef deze briefje ff." zegt hij. Ik loop naar de lokaal. Het lijkt een doolhof maar ik vind de weg. Ik loop naar binnen en meteen kijken de kinderen op. Ik geef het briefje en loop weer weg.

Pov Link

Ik wordt gebeld door een onbekend nummer.

?: "Link ik heb slecht nieuws voor je."

L: "Wie ben jij? En wat is het nieuws?"

?: "Ik ben je tante. Rachel heet ik. Je moet uit de beurt blijven van je zusje en het is veiliger voor jou en haar."

L: "Hoe zo? Zit Lorenzo er achter. Ik laat Lindsey niet in de steek."

Bieb bieb

"Wat te hack." zeg ik. Ik ben in shock. Ik wordt weer gebeld door een onbekend nummer. Het is een ander nummer.

?: "Link heeft tante Rachel jou ook gebeld?"

Link: "Ja ze zei dat ik uit jou beurt moet blijven. Wat is er bij jou gebeurt?"

Lind: "Te veel dingen. Weinig tijd."

Link: "Wowowow wat is er allemaal gebeurt?"

Hier stoppen we maar






















Nou ik weet het niet zeker. Ik ben gestoord😝
Ik stop al👍

een vreemde meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu