pov Jeremy
Ik sta meer te wachten tot dat jongens. Ik hou ook goed Lindsey en Daan in de gaten. als er een tijd niks gebeur wordt Daan en Lindsey vast gepakt. Ik schrik. Ik zit te twijfelen dat ik naar hun toe ga maar ik wordt ook vast gepakt en naar hun toe gebracht. "kijk we hebben een me spieker." hoor ik een lange man zeggen. Ik kijk naar Lindsey maar ze kijk niet naar me of Daan. Daan wordt al snel los gelaten. Ik zie aan hem dat hij weg wil maar blijf toch staan en loop naar een van de mannen met de bivakmuts. Waarom doet hij dit. "WAT SPIJT JE DAT JE HEBT UIT GEMAAKT. JE DENK ALLEEN MAAR AAN JE ZELF. ECHT WAAROM BLEEF IK HIER STAAN." schreeuwt Lindsey. Ze kan best hard schreeuwen maar na haar schreeuw wordt ze geslagen door Daan. Ik schrok en ik probeer me los te maken maar dat lukt. Na 5 minuten niks bijzonders ga dan wordt ik vast gebonden aan en boom en Lindsey aan een boom uit me zicht. Ik wordt in de gaten gehouden door Daan die vuile verrader. Hij merk dat ik boos ben op hem. Hij komt naar me toe gelopen en maak me los. "Waarom ben je zo verschillen en waarom sloeg je Lindsey." vraag ik. Maar ik wordt geduwd tegen de boom weer. Ik zie dat er een iemand aan komt en mij begon te slaan. het wordt zwart voor me ogen.
pov Ronald
We stappen in de auto om naar Jeremy toe te gaan. als we daar zijn zien we alleen zijn fiets. We kijken rond of we hem zien. "We kunnen in het park kijken" stelt Duncan voor. We lopen het parkje in en we zien iemand liggen op de grond. Als we dichter bij komt zien we Jeremy daar liggen. Duncan, Joost rennen naar hem toe en Link, Harm en ik rennen er achter. Ik kijk om me heen of ik Lindsey zie maar zie haar niet. "Joost en Ronald, Lindsey is de beurt maar ik weet niet waar. Pas op voor de jongens met bivakmutsen en een jongen zonder bivakmuts." zegt Jeremy. Joost pak me vast en ren.
Pov Duncan
Wie is die Lindsey en waarom doen ze zo veel moeite voor. Heb ik iets gemist toen ik aan het opnemen was en hun in de bos waren." wat is er eigenlijk gebeurt toen jullie in het bos waren en hoe komt Link aan zijn gat in zij hoofd?" vraag ik en Link legt het uit. Ik schrok. Ik weet niet of dat het goed is om hier te zijn misschien die mannen met die bivakmutsen wel een van de bedreigers. Ik ren weg want ik wil niet dat de bedreigers mij zien.
<flachblack>
Ik liep buiten naar de bushalte om naar Rudi te gaan. Er kwamen een stel jongens die me op pakte en naar een busje sleepte. Ze reden het bus naar een oude huis en sloegen ze. Een van hun zei dat ik ben hun moest aan sluiten en dan lieten ze mij met rust. Dus ik sloot aan maar ze hielden niet tot dat ik zei dat ik weg moest want Joost en Rudi hadden me al 10x gebeld ofzo. Ik liep maar ik zag dat er eentje achter me aan kwam. Hij pakte me schouder en zei "Ik wil je niet bedreigen maar ik moet om me vriendin te beschermen. Ik wil echt geen pijn doen maar de bedenker wel. Hij wil macht." Ik loop weg en hij ook naar de andere kant en ik moet wel met hun contact hebben anders zouden ze me pakken. Ik kreeg een bericht binnen met dat we straks waarschijnlijk een nieuwe lid hadden. Ik wou die jonge appen maar ik was te bang
<eind flashback>
Laten we een keer bij een flashback stoppen lekker spannend he. Ik weet het ik ben ook lief😜 ik heb hier paar dagen over gedaan echt slecht 😂
Love you<3
JE LEEST
een vreemde meisje
FanfictionDit verhaal gaat over dat een meisje genaamd Lindsey heet. Er gebeurt iets met haar vrienden (zijn alleen maar jongens omdat meisjes ze niet vertrouw) ze (bedoel ik de vrienden van haar) doen op het geven moment raar en als wil weg rennen ren ze te...