Pov Ronald
Ik zie dat ze weg wil lopen dus ik sta op. Ze schoot volgens mij in de stress want ze draait ze om en rent weg. Ik ren achter haar en pak haar hand. Ik pak haar hand stevig vast en dat ze niet weer ontsnapt. Ze probeert zich los te maken maar dat lukt. Ik zie haar ogen. De angst is er nog steeds in haar ogen. Ik neem haar weer terug bij de jongens. Ik zie dat de jongens het spel heeft opgeruimd. "LAAT ME LOS. IK HEB JULLIE NIKS GEDAAN. DOE MIJ NIKS" schreeuwt ze. "jou iets aan doen we zij youtubers. We zorgen voor entertainment en niet dat we mensen pijn doen." Ik zie dat Harm en Jeremy fluisteren. Lindsey probeert haar handen bij haar oren te doen maar lukt niet wat ik heb haar armen vast. Link ziet dat ze er las van heeft en zegt "Jer en Harm niet fluisteren." Hij zegt dat nog op een boze toon maar ze stoppen meteen. Lindsey probeert zich nog los maken maar geef al snel op naar een paar pogingen. Ze huilt het doet iets met me maar ik weet niet. Jeremy geef haar telefoon en de foto. Ze wil haar telefoon maar niet de foto. "Waarom wil je de foto niet Lindsey?" vraag ik aan haar. Ze begin weer te huilen. Jeremy geef de foto aan mij. Ik zie dat ze zelf op de foto sta en met wat jongens. Ik herkende 2 jongens. Ik schrok. Die 2 jongens hebben haar geslagen. Jeremy wil Lindsey een knuffel geven maar ze duwt hem weg.
Pov Lindsey
Ik kijk op me telefoon en ik zie dat me moeder me geappt heeft dat ik een week buiten moet slapen omdat ik geen antwoord gaf. Ik haat haar zo erig. Jeremy komt naar me toe maar ik duw hem weg. Hij accepteert het. Het verbaast me want meestal als ik jongens weg duw worden ze wild maar hij niet. Ik kijk verder op me telefoon. Ik zie dat Daan me geappt heeft. Ik schoot in huilen uit. Waarom heb ik hem ooit vertrouwd samen met Damian. Waarom ben ik zo makkelijk om mensen te vertrouwen. Ik haat dit echt. "Lindsey wie waren die jongens?" vraag Link. Ik kreeg een brok in me kil. Ik wil hier weg maar Ronald houd me vast.
Pov Link
Ik kreeg geen antwoord op me vraag dus ik vraag het nog een keer. "Ze waren me vrienden." zegt ze. Vrienden zouden toch niet je bedreigen. Ik heb meer vragen zoals waarom sloegen ze jouw en waarom rende je weg van ze. "Lindsey waarom rende je weg en keek je niet voor je?" vraag Jeremy. "Omdat ze hun anders iets ernstig gebeuren. Ik keek wel voor me maar ik zag Link te laat. Het spijt me. Ik wil niet dat je viel en een gat in je hoofd kreeg." zegt ze. "Waarom keken jullie in me tas?" vraag Lindsey. Iedereen werd stil en keek naar de grond. Ik wil het zeggen maar ik weet wat Jeremy zijn antwoord is.
Wat zou Jeremy's antwoord 🤔
Love you<3
JE LEEST
een vreemde meisje
FanfictionDit verhaal gaat over dat een meisje genaamd Lindsey heet. Er gebeurt iets met haar vrienden (zijn alleen maar jongens omdat meisjes ze niet vertrouw) ze (bedoel ik de vrienden van haar) doen op het geven moment raar en als wil weg rennen ren ze te...