(14)

65 2 0
                                    

Pov Harm

Het is nu al een tijdje stil. Lindsey is weer to rust gekomen dus ik pak me telefoon en ga kijken of er iets leuks te zien is op Instagram. Als ik me telefoon open zie ik dat er in de groeps app want bericht zijn verstuurd. Over een pistool of zo. "Lindsey we kunnen beter terug gaan naar de andere." zeg ik als ik haar op til. "hoe zo?" zegt ze. "We moeten de andere gaan helpen want er is een pistool getrokken." zeg ik als ik haar mee trek.

Pov Lindsey

"Wat. Had je niet eerder kunnen zeggen." zeg ik en ik ren de richting waar het was. Het is mij fout als ik nooit tegen Link aan bots dan hadden ze niet geweten dat dit zou gebeuren. Met die gedachte blijf ik door rennen tot dat ik bij het parkje ben aangekomen. Niet denk gewoon doen Lindsey. Woedig me zelf aan. Ik ren richting de jongens. Als ik zie dat Dylan de pistool heeft en ik in het zicht van Joost sta. Ga ik harder rennen. Dylan ziet dat ook en hou nu de pistool richting mij. Ik hoop voor hem dat hij niet schiet want anders krijg ik een woedenuitbarsting. En dat wil ik niet en niemand want dan ben ik niet meer te kalmeren.

Pov Joost (voor dat hij Lindsey ziet)

Ik wordt geappt door harm. Iedereen wordt geappt door hem. Hij schrijft dat hij er aan kom. En dat we moeten wacht. Als ik een ding was dat ik aan Harm mocht verradende mocht zijn egoïstisch gedrag zijn. Eerst niet meer gaan en daarna zeggen dat we moeten wachten.
Na een tijdje hebben gewacht hoor ik iemand er aan komen rennen. Ik zie dat het niet Harm is. Als het mens dichter bij is zie ik dat het het meisje is. Ze zit onder het bloed. Ze komt steeds dichter bij is ziet dat de jonge met de pistool ook en houd de pistool richting. Ze blijft even staan. Ik krijg een bericht van Link en in de bericht stond dat waarom richt de ene nou ongeveer richting jouw? Shit wat moet ik antwoorden maar voor dat ik aan hem kon vertellen klink er een schot. Ik kijk op en ik zie dat hij het meisje heeft geraak maar ze gaat rennen richting de jonge. Ze spring op zijn rug en slaan hem hard. Ik pak me telefoon en ga de jongens appen
Het gesprek ging zo

Jullie weten wel de afkortingen

Jo: "moeten we haar misschien niet van die jonge af halen?"

R: "ja denk ik. We moeten wel eerst met Duncan overlegen want hij ken die gasten beter dan we ze kennen."

H: "wacht. Is ze iemand aan het slaan want anders is het niet goed."

L: "ze iemand aan het slaan. Hoe zo?"

H: "leg ik jullie straks uit maar haal haar de af."

Je: "Ik denk dat we haar of die gasten moeten helpen want ze is niet echt bepaalde rustig."

Jo: "wacht Duncan is weg."

Ik kijk om me heen waar Duncan is. "Aaaa. Duncan bloed hond" schreeuw ik. "Sorry man dat ik je liet schrikken. Maar is dat het meisje waar jullie zo wel moeite voor doet?" zegt hij als hij naar het meisje. Ik knik. "Ik zou haar maar de afpakken want ze is nog best wel agressief. Ze wou mij bijna gaan aanvallen." zegt Duncan. Ik pak me telefoon weer en ga naar de jongens appen

Jo: "Ik heb Duncan gevonden. Nou meer Duncan mij😂. We moeten dat meisje tegen houden."

L: "Okay

H:" hebben jullie nog steeds niet gedaan😕"

Jo: "Sorry hoor."

H: "ga nu maar."

Jo: "Okay."

Pov Lindsey

Ik zit Dylan de hele tijd te slaan maar ik merk wel dat ik lichter in me hoofd wordt. Ik wordt van dylan zijn rug afgehaald door Rick volgens. Ik wordt nog wilder en ging bijna Duncan slaan. Ik sta nu voor Dylan, Rick, Dennie en Daan. Maar Daan staat meer aan de kant. Dylan laat zijn pistool. Ik val hem meteen aan.

Lekker lang he. Ik heb dit geschreven bij een vriend van me. Ik vind dit wel lachen. Hahaha me vriendje en die jonge zijn nu aan het game😂 en zijn niet zo aardig tegen elkaar. ik deed mee met me vriendje. 

ik heb samen met me vriendje een account over liefde gemaakt op insta. het account heet @officieellovezinnen_  


een vreemde meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu