Voor dat het verhaal veder gaat. Kijk even op @officieellovezinnen_. En dan de bovenste want daar heb ik iets gezegd en dat heeft me boos gemaakt want er zijn mensen die ergens mee bemoeien met iets. Als je dat wil weten kijk dan op die Instagram
Pov Ronald
Ik zie Lindsey weer. "Jullie kunnen naar de eerste hulp en daar krijg je meer uitleg wat over Lindsey's been. Ik kom er ook dan aan." zegt de zuster. Ik kijk Lindsey vraagt aan. De zuster geef Lindsey een knuffel en loop dan weg. "Okay, ik snap het nu even niet. Wie is dat en waarom heb je nog steeds capuchon op?" vraag ik. Link geef me een stoot. "De zuster was een vriendin van me vader en ze kenden elkaar. Ik zag haar wel bijna om de week want ze kwam vaak langs. Ik vond haar geweld. Ze was een soort verbeeld maar dat verminderen steeds meer in 2 jaar want toen me vader niet meer was, zag ik geen vriend of vriendin van me vader meer. Ik was boos op haar. En waarom ik me verstop? Er is iemand familie van me en die contact met me moeder. Als die gene me nu ziet, gaat hij het tegen me moeder vertellen en dan word zij... Hoe zou ik zeggen.... gek." zegt Lindsey. Ik pak Lindsey en ik rij haar naar de wachtkamer van de 1 eerste hulp. Als op de grote haal, kijk Link waar we heen moeten." Ronald jij bent lang dus jij kan het beter zien." zegt Link. En zo staan we met zijn drieën bij het bord aan het kijken. Als we de weg weer hebben gevonden lopen we naar Lindsey. "Huhh. Waar is ze?" vraagt Link.
Pov Lindsey
Tewijl Ronald, Link en Jeremy naar de brod zijn. Zie ik iemand staren naar mij. Ik wordt heel zenuwachtig. Als die gene dichter bij komt, zie ik nu pas dat het me oom is. Wat moet ik nu doen. Weg rennen kan wel maar helpt het. Me laten pakken is sowieso geen optie. Ronald, Link en Jeremy er bij roepen. Is denk ik niet handig want dan gaat me moeder sowieso boos worden en me slaan. Ik zit niet optellen en me oom is nog geen meter van me af. "Zozo Lindsey. Ik breng je wel even naar een plek waar wij met zijn tweeën kunnen spreken." zegt hij als hij me duwt. Hij legt ook een hand voor me mond. Ik kan alleen nog hopen dat Ronald, Link en Jeremy, loes inschakel of dat loes me gaat zoeken als ik niet in de wachtkamer van de eerste hulp zit. "Zozo. Wat brengt jou hier in die rolstoel?" zegt hij als we in een kamer zijn. Negeer hem. "Ow. Je gaat me negeer. Ik zou snel gaan praten anders is pl moeder." zegt hij. Ik kijk hem vraagen aan. Hij kom dichter bij me. "Blijf hier ben zo terug." zegt hij en hij loop weg.
Pov Link
"We kunnen beter opsplitsen." zeg ik. Ronald en Jeremy knikken. Ik loop terug hoe we zijn gelopen. Als ik de zuster tegen kom, die we eerder zagen en een goede band had met Lindsey ren ik naar haar. "Hey. Euhmm." zeg ik als haar de schouders tikt. "Wat is er?" vraagt ze. "Lindsey..... Die.... Is weg." zeg ik. Ik kwam uit me woorden. "Dat is niet goed." zegt ze. Ik kijk haar vraagt aan. "Link misschien weet je het niet maar waarschijnlijk die maar ze loop gevaar. Ik weet dingen die ik eigenlijk niet hoor te weten zoals....."zegt ze. Ik kijk haar nog vragende aan. Ze pak me hand en loop er heen.
Pov Jeremy
Ik loop door de hele ondergebouw heen om haar te vinden. Als ik 2x het rond loop, ga ik naar een medewerker toe. "Mag ik aan u iets vragen." vraag ik aan hem. "Ja, hoor." zegt hij vriendelijk. "heeft u dit meisje gezien? Ik ben haar kwijt en er zijn 2 jongens ook op zoek voor, ze horen bij mij." zeg ik. "nee sorry." zegt hij en loopt hij veder. Ik loop nog een rond in de hoop dat ik haar zie. Ronald komt aan gerend. Als hij mij ziet, trekt hij mij mee naar een wc. Hij adem nog als snel. "Ronald rustig. Wat is er?" vraag ik. Ik zie dat Ronald moeilijk kijkt. "Er is een vrouw die vroeg of ene Lindsey ken. Ik zei natuurlijk nee. Ze geloofde me niet want ze haalde een mens uit haar zakken toen ik dat zag, ben ik weg gerend." zegt hij. Ik ben stil. "We moeten haar vind Jer." zegt Ronald als hij me door elkaar schud. "Rustig Ronald we vinden een oplossing. Misschien heeft Link haar wel gevonden." zeg ik. Ik pak me telefoon en bel Link
Gesprek ging zo en jullie weten de afkorting
J: "Link heb je haar gevonden."
L: "Nee maar loes wel."
J: "Loes weet misschien wel wie haar heeft."
L: "Ja maar ze weet niet waar."
J: "Ronald heeft Lindsey's moeder gevond en gepraat."
L: "Rustig maar loes hij is er nog." zegt zo zacht mogelijk maar ik hoor net.
J: "Bijna niet hoor."
Lo: "We moeten op schieten want haar moeder is niet echt aardig."
Li: "Voor dat je vragen steelt Jeremy, ik heb haar verteld hoe ze bij ons is gekomen."
Lo: "Ja hij wel, alleen Lindsey niet echt."
J: "Okay. Ik ga veder zoeken doei."
Li en lo tegelijk: "DOEI."
Pov Ronald
Ik druf niet echt alleen meer te lopen. "Jer we kunnen beter samen zoeken." zeg ik. Jeremy knikt. We lopen samen de wc uit. "we gaan boven zoeken." zeg ik. Als we nog ongeveer 3 meter van die lift zijn, zie ik de moeder weer. Ik hou Jeremy tegen en ik wijs naar de vrouw. Ze lopen naar boven. "app Link dat we de moeder achter na gaan." zeg ik. Ik loop alvast door.
Lekker cliffhanger 😝
JE LEEST
een vreemde meisje
FanfictionDit verhaal gaat over dat een meisje genaamd Lindsey heet. Er gebeurt iets met haar vrienden (zijn alleen maar jongens omdat meisjes ze niet vertrouw) ze (bedoel ik de vrienden van haar) doen op het geven moment raar en als wil weg rennen ren ze te...