"Sonra 'biz ayrıldık bana açıklama yapmana gerek yok' yazdı. Salağa bak ben bilmiyorum sanki bunu!"
Bizimkilere dünkü konuşmamızı anlatırken yeniden sinirlenmiştim. Ne diye salak gibi açıklama yapıyorsam? Bırak kudursun.
"Çocuk haklı." Telefonuyla instagram keşfette dolanırken bana yorum yapan Tarık'ın kafasına vurdum bir tane. "Kankanın tarafında olacaksın sen."
Vurduğum yeri ovarken, "Tamam be," diye söylendi.
Bu kez söze Buket girdi. "Yani çocuk biraz haklı aslında. Işıl, çocuktan ayrılan da sensin, hala ayrılmamış gibi rapor veren de. Madem konuşmaya devam edecektiniz neden ayrıldın?"
"Tek başıma ayrıldım çünkü ben!" diye sinirle çıkıştım. "Canım sıkıldı ayrılalım dedim kabul etti. Demek ki onun da içinden ayrılmak geçiyormuş."
Pes ederek kollarını iki yana açtı Buket. "Nasıl biliyorsanız öyle yapın."
"Sinirlendim bak yine çişim geldi." Ayaklandım. "Gidiyorum ben geliyor musun?"
Buket, Tarık'ın keşfette kimleri gözetlediğine bakarken, "Yok ya," dedi. "Git sen."
"Peki," derken sinsice güldüm. "Tarık, Buket telefonuna bakıyor!"
Cümlemi bitirmemle koşarak sınıftan çıktım. Yoksa Buket'in gazabına uğrayacaktım. "Işıl!" Arkamdan sinirle bağırmasını duymazdan gelerek lavaboya ilerledim.
İşimi halledip çıktığımda tek olmadığımı fark ettim. İçeride kumral bir kız vardı. Dudağına sürdüğü kırmızı rujun kapağını kapatarak cebine attı. İnşallah müdüre yakalanırdı.
Okulda disko topu gibi gezen kızları anlamıyordum.
Kapıya ilerleyeceğim sırada kolunu önüme koyarak engel oldu. Hoayda.
"Işık mıydı Işıt mıydı?" dedi düşünür gibi yaparken. "Neydi canım?"
Göz devirdim. "Ne istiyorsun?"
Saçımı geriye doğru attı. "Zeki kızsın," derken salak salak gülümsüyordu. "Sevdim." Ben dik dik bakmaya devam edince ağzındaki baklayı çıkardı. "Seni dün Tunç'un yanında gördüm."
Gülümsemesini silip sertçe baktı ve tek kaşını kaldırdı. "Son görüşüm olsa iyi olur."
"Afkurman bittiyse şimdi çekil önümden." Bana kaşlarını çatarak bakarken kolunu önümden çektim ve yolumu açtım. "O salağa da söylediğim gibi görüşmemek üzere," dedikten sonra baskı yaparak ekledim. "Canım."
Kapıyı çarpıp çıktım. Akıllısı beni bulmaz, delisi peşimden ayrılmaz.
<>
Son cümle mood.
*Afkurmak: 'Havlamak; gereksiz ve adaba aykırı olarak bağırıp çağırmak' diye tanımlamış google amca. En iyi kullanılış yerini karadenizliler bilir hjfhsjak
Seviliyorsunuz ♥
Instagram: bbhikayeleri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLAR | Texting ✔
MizahAyrılan iki kişi tekrar bir araya gelir mi? Yoksa ex'ten next olmaz mı? *Wattpad'de yayımlanan Polar isimli ilk hikayedir. *Mizah #1 (06.02.2020) *Kısa Hikaye #1 (15.02.2020)