otuz yedi

57.2K 3.4K 576
                                    

Öptüm aniden seviyorum bak sahidssahswhsa neyse öyle saçma bir şarkı var işte medyada.

<>

"Işıl, bu çocuk geri zekalı!"

Ben sükut sükut sıramda otururken içeri turuncu bir boğaya dönen Buket girdi ve çantasını sıramızın üstüne fırlatırken söylendi.

"Hangi çocuk?" diye sordum, almaktan korktuğum cevapla birlikte. "Kim olacak? Konuşun diye ısrar ettiğin çocuk!"

"Aa," dedim şaşırmış gibi. "Ne yaptı ki?"

"Senin verdiğin numaraya yazdım, diyorum 'ben senin sevdiğin kızım' bana diyor ki 'hangisi?" Elini hayretle kaldırıp indirdi. "Şerefsiz mi acaba bu çocuk? Kimlerle konuşturuyorsun sen beni?!"

Ao.

"Şeydendir kanka ya o, heyecandandır. Bir anda mesaj atınca şaşırmıştır tabii." Oysaki haber vermiştim Buket'in ona yazacağını.

"Tamam hadi onu geçtim. Geçmedim de. Geçtim diyelim. Konu açmak için 'nerdesin?' diye soruyorum, 'iyi saatte olsunlardayım' diyor. Ne bu? Şaka falan mı?!"

Gülmemek için dudaklarımı sıktım. Gülmeyeceğimden emin olduğumda konuşmaya başladım. "Ne güzel şakacı işte. Güldürür bu senin yüzünü bak demedi deme. Özünde iyi çocuktur, tanısan çok seversin." Zaten tanıyorsun ya neyse.

"Öyle olsun," derken beni sıradan kaldırmıştı. Yerine geçerken tehditkar bir şekilde söylendi. "Bir haftası var. Düzelmezse konuşmayı keserim ona göre."

Ellerimi kaldırarak onay verdim. "Tamam."

İkimizde yerimize oturduğumuzda hoca da gelmiş, ders başlamıştı. Tarık bugün okula gelmemişti. Grip olmuş tospiğim.

İlk ders bittikten sonra teneffüste hemen Özgürlerin sınıfına gittim. Sırada oturmuş, Laçin'le konuşuyorlardı. Görümce alarmı!

Hızla yanlarına gittim ve Özgür'ün önündeki sıraya bağdaş kurarak oturdum. "Nabersiniz?"

Konuşmaları kesilen iki yüz de bana döndü. İçlerinden ilk cevap veren sevdiceğim olmuştu. "İyilik güzelim," diyerek bana gülümsedi ve ekledi. "Senden naber?"

Omuz silktim. "İyi bende." Bize bakan Laçin'e döndüm. "Ee sen nasılsın görümce?"

"İyi," dedi kaşları çatılırken. "Lütfen o benden nefret eden kız ol. Görümce ne ya?"

Demek hoşlanmıyorsun. O zaman...

"Görümce, görümce, görümce!" Sıranın üstünde otururken kollarımı ona doğru uzattım ve yanaklarını sıktım. "Oyy çen büyüdün de görümce mi oldun? Hanimiş görümcesi hanimiş!"

Laçin ellerimden kurtulmaya çalışırken ben gülerek geri çekildim. Geri çekilmemle sinirle soluyarak yerinden kalktı. "Çatlak sevgilin gidince geleyim ben en iyisi, görüşürüz."

Ve süslü takımından iki kızı yanına alarak çıktı sınıftan. Bunların huyuydu bu, kafile halinde dolaşıyorlardı.

Sert bir manevrayla aşağı indim, az önce Laçin'in kalktığı yere oturdum ve bana şaşkınlıkla bakan Özgür'e dönüp şirince gülümsedim. "Ee daha daha nasılsın sevgilim?"

Gülerek elini omzuma attı ve beni kendine çekti. Başımı omzuna yasladım. "Kokunu aldım daha iyi oldum." Alnımdan öpmüş, yeni bir soru sormuştu. "Neden Laçin'e öyle davrandın?"

"Bir şey yapmadım ki. Görümceciğimi sevdim sadece. Hem gitsin Tunç'la barışsın o, ne işi var senin yanında?"

Benim amacım kesinlikle yıkılan bir yuvayı kurtarmaktı. Kesinlikle.

"Anladığım kadarıyla biraz olaylı ayrılmışlar. Laçin pek belli etmese de ayrıldıkları için kendini suçluyor ama barışmak için de bir adım atmıyor. Tuhaflar."

"Ay," dedim telaşla omzundan kalkarken. "Tunç da barışmaya yanaşmıyor. Özgür bizim bunları birleştirmemiz lazım."

"Ne yapacağız Ece?" diye sorarken kaşlarını çatmıştı. "İkisi de kendi kararlarını verecek olgunlukta insanlar. Bizim karışmamız doğru olmaz."

"Aman sen de ne olgunluğu? Daha beyinleri tam oturmamış onların. Bu durumu çözse çözse IşÖz çifti çözer! Tamamdır yarın çalışmalara başlıyoruz."

Sıradan kalktım. Çıkışa ilerleyeceğim sırada Özgür'ün sesiyle duraksadım. "Ney öz?"

"Işöz," dedim ellerimle ikimizi gösterirken. "Senle ben işte. Ship ismimiz. Çok tatlı değil mi?"

Ben gözlerimi kırpıştırarak gülerken o başını iki yana sallamıştı. "Her gün yeni adetler çıkartıyorsun, hızına yetişemiyorum."

"Benden hızlısı mezarda bebeğim." Avucumu öpüp ona doğru salladım. "Hadi ben kaçtım, öpüldün!"

Ben bu kez gerçekten sınıftan çıkarken arkamdan bağıran sesini duydum.

"Ama uzaktan!"

Alış oğlum alış, Ersay life böylee.

<>

Irmak'ın Asaf'ı ne zaman öptüğünü de biliyoruz şimdi hshshshhshs

Ne olcak bu Laçin ile Tunç'un sonu?

Sizce neden ayrılmışlardır?

Seviliyorsunuz ♥
Instagram: bbhikayeleri.

POLAR | Texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin