Eva

6.2K 154 79
                                    




Cüsseli bedenin arkasından çelimsiz bir beden çıktı.

O an, zaman sürmeyi kesmiş gibiydi.

Alnında ki beceriksizce dağıtılmış kahkülleri, pembe yanakları, vişne rengi dudakları, sol tarafında dudağının kenarındaki beni,  uzun biçimli kirpiklerinin ardındaki ela gözleri ve topuklu giymesine rağmen halen daha kısa duran boyu...Sanki tüm bu özellikleri özenle üzerinde dizilmiş gibiydi.

Yutkundum, yutkunduğum anda boğazımın kuruluğu yüzümü buruşturmama neden olmuştu.
O an kendime gelmem gerektiğinin farkına geç olsada vardım ve bana uzatılmış eli hala daha onu izlerken tuttum, ona bu kadar uzun süre bakmama rağmen ürkek bakışlarını benimle buluşturmamıştı.

Bu sefer bakışlarımı ondan çevirmeyi başararak karşımdaki adama baktım, " Ben, Harry Styles. " Elini sıktım ve başımı gülümseyerek Jessica'a çevirdim, " Karım, Jessica Styles. " Karşımdaki adamda gülümsedi ve oda elimi sıktı. " Ben, Steve Parker. " Başını gülümseyerek yanındaki sersemleşmemi sağlayan o kadına çevirdi, elimi bıraktı ve onu belinden tutarak yakınına çekti. " Karım, Eva Parker. " Yutkundum, sanki bunu beklemiyormuş gibi.

Derin bir iç çekişle elimi indirdim, Jessica ikisinide gülümseyip içeri geçmelerini söylerken onlar Jessica'ı takip ederek ilerlemeye başladılar.
Bense orada dikilirken başımı kaldırıp onun arkasından bakıyorken fısıldadım,

" Eva.."



Yeni bir kurgu ile karşınızdayım, umarım beğenir ve zevkle okursunuz.
Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin, görüşlerinize ihtiyacım var.

Görüşmek üzere, sizi seviyorum. 💚

Eva || harrystyles. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin