Chapter: 28

951 63 67
                                    






Bol bol beğeni ve satır arası yorum istiyorum lütfennn

Öptüm 💋

İyi okumalar :)
















EVA:

" Ben boşanmak istiyorum Steve. "

Elimde Steve'e doğru uzattığım boşanma kağıdına bakıyorken kağıdı tuttuğum elim tir titriyordu, üstelik ona bakmaya asla cesaret edemiyordum.
Neler olacağını tahmin etmek beni dahada fazla geriyorken kendimi buna hazırladığım sırada elimdeki kağıt hışımla çekildi ve sadece bir kaç saniye sonra Steve'in kahkahası salona yankılandı. Normal bir kahkaha değildi bu, o yeniden bir sinir krizinin başlangıcını yaşıyordu. Eğdiğim başımı kaldıramadım, iki yanımda duran ellerimi sıktım güç bulmak adına. Güçlü olabilirsin Eva, onun karşısında dimdik durabilirsin diye içimden kendime cesaret vermek için konuşuyorken aniden çenemden tutmuş ve başımı kaldırıp ateş saçan gözleriyle gözlerime bakmaya başlamıştı.

Diğer elinde tuttuğu boşanma kağıdını sallayıp,
" Sen nereden bulduğunu bilmediğim bir cesaretle avukata gittin ve bu siktiğimin kağıdını alıp karşıma geldin, ha? " dediğinde çenemi git gide dahada fazla sıkmaya başlamış ve üzerime doğru yürümeye başladığında bende arkaya doğru adımlar atmaya başlamıştım. Gözlerim dolmuş, karşısında ağlamamak ve güçlü duymak adına kendimi sıkıyordum. Steve şu anda, benim bu cesareti nereden bulduğumu sorguluyor ve buna her cevap bulamadığına deliye dönüyordu. Bacaklarım koltuğa çarptığında dengemi sallayamamış ve koltuğa oturmak zorunda kalmıştım. O ise üzerime daha çok eğilmiş ve beni kafeslemişti.

" Bir daha söyle. " dedi bana, sonra elinde tuttuğu kağıdı üzerimden doğrulup yırtıp parçalara ayırdı, yerde parçaları duran kağıda dudaklarımı bastırarak baktım ve o yeniden üzerime eğilip bu sefer boğazımı sıkıca tuttu. " Benden boşanmak istediğini tekrardan söyle Eva. " diye yeniden konuştuğunda gözleri sanki gözlerimin içerisini delip geçiyordu. Bana öyle bir bakıyordu ki, sanki tam şu anda burada canımı acımasızca alacak gibiydi. Yeniden söyleyemeyeceğimi düşünüyordu, buna cesaret edemeyeceğimi sanıyordu ama yanılıyordu. Bu sever boyun eğemezdim ona. Harry'ye söz vermiştim, aşkım için savaşacaktım. Ve öyle de yaptım, aşkım için ilk savaşımı başlattım ve, " Senden boşanmak istiyorum Steve. " dedim.

Duyduğu sözlerle çenesi kasıldı ve beni boğazımdan hala tutuyorken beni ayağı kaldırdı ve attığı tokatla kafam yana doğru düştü. Nefes nefese yeri izliyorken ağlamamak adına dişlerimi sıktım. Karşısında güçlü durmalıydım. Ağzıma metal bir tat geldiğinde elimin tersiyle kanamış dudağımı sildim ve bağırıp üzerime doğru gelen Steve'e baktım. " Canına susamışsın! " diye bağırdığında saçlarımdan tutup yüzümü yüzüne yaklaştırdı. Gözlerine baktım, güldüm. " O halde canımı al ki, senden kurtulayım. " dedim ve onun saçlarımdaki elleri gevşedi, bir kaç saniye donuk bir ifadeyle yüzüme baktı ve ardından eli sıkıca bileğimi tuttuğunda, " Sana kim olduğumu yeniden hatırlatacağım Eva, sendeki bu güveni kaybettirmesini iyi bilirim. " dediğinde beni yukarıya doğru çekiştirmeye başlamıştı.

" Bırak! " diye bağırdım ona, ilk defa ona direndim ve diğer elimi yumruk yaparak ona vurmaya başladım. Kafasını bana çevirdi ve şaşkınlıktan dolayı büyümüş gözleriyle baktı bana. Ardından kollarımdan tutup beni ileri geri sarsmaya başladı.
" Ne yapıyorsun sen?! " diye bağırmaya başladı.
Sesi halen daha inanamıyormuş gibiydi. Ürkek, sesini kısmış bir Eva yoktu artık karşısında ve inanamıyordu bu yaptıklarıma, bu olanlara.
" Bu sever sen akıllanana kadar, kime ait olduğunu hatırlayana kadar durmayacağım! " dediğinde beni yeniden yukarıya çıkartmak için sürükleyecekti ki ellerinden kurtuldum ve koşarak merdivenlerden yukarıya çıkmaya başladım.


Eva || harrystyles. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin