Chapter : 13

1.4K 84 35
                                    



Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin ^^

İyi okumalar 💚




HARRY;

Herkes toplantı salonunu boşaltmaya başlarken gözlerim masanın üzerindeki kağıtları toplayan Eva'a kaydı, hepsini dosyanın içerisine koyarken kısa bir anlığına bakışlarını bana sabitlediği sırada Steve Eva'nın yanağını öptü. Gözlerimin önünde gerçekleşen bu manzarayla birlikte gözlerimi onlardan kaçırarak masanın üzerindeki bardağımı alıp içindeki suyu içtim. Herkes odayı terk ettiğinde sadece Eva, Steve ben, ve benim sekreterim odadaydık.

" Onlarla bir iş yemeği ayarlayacak olmamız çok iyi oldu, bu fikir için teşekkürler bayan Parker. " dedim Eva'a bakıp gülümseyerek, o sırada Steve dudaklarını Eva'nın alnına bastırdı ve, " Harikasın. " dedi gülümseyerek, Eva ikimizede gülümsediğinde hoşuma gitmeyen bir his kapladı tüm vücudumu.
O sırada sekreterim Stella, " Ben akşam için bir yer ayarlayayım o zaman, ayarladıktan sonra sizi bilgilendiririm. " dediğinde onu onayladım ve o odayı terk ettiğinde bizde onun arkasından odayı terk ettik.

Koridorda odalarımıza doğru ilerlerken Jessica'nın bize doğru gülümseyen yüzüyle geldiğini gördüm, ikisinde bakışları Jessica'a kayarken Jessica bana yaklaşıp hızla sarıldı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Ondan ayrılırken ona uyarıcı bakışlarımla bakmaya başlamıştım, iş yerinde özel hayatımızı bu denli ortalıkta yaşamayı sevmiyordum. O sırada Eva'nın, " Ben akşam ki yemek için Stella'a yardım edeyim. " Dediğini işittim ve o kimseye bakmadan hızlı adımlarla ilerlemeye başladı, topuklu seslerinin çıkardığı tok sesler koridoru doldururken Jessica, " Hadi aşkım odana geçelim. " dediğinde elimi tutmuştu, Steve bize bakıp oda odasına doğru ilerlerken bizde ilerlemeye başlamıştık.

Eva'nın Jessica ve beni öyle gördüğünde ne hissettiğini anlayabiliyordum, çünkü aynı şeyleri bende Steve ve onu öyle gördüğümde hissediyordum. Sevdiğiniz kişiyle aranızda mesafeler olduğunda ve bedeni bedeninin yanında olmayınca kahroluyordunuz, ama hiç haketmeyen birinin bedeni Eva'nın yanındaydı. Oysa ben ondan çok uzaktaydım, sadece bir kaç saatliğine yakalayabildiğim şanslar dışında yakın değildim ona.


Beni düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan Jessica'nın sesiyle ona başımı arkaya ona çevirdim, o çok yorulduğumu düşünüp bana masaj yapıyordu.
" Bence camları kaplattırmalısın, sürekli bayan Parker ile karşı karşıyasın bu sen çalışırken seni rahatsız ediyor olmalı. " Söylediği şeyle kaşlarımı çatıp güldüm, " Ne alakası var Jessica? Bayan Parker gelmeden öncede camlar açıktı, ben bir rahatsızlık duymuyorum. " dediğimde sıkıntılı bir nefes aldığını işittim. Ellerini omzumdan çekti ve masanın etrafından dolanıp karşıma sandalyeye oturdu.


" Biliyor musun, buraya gelmeden önce canım sıkılmıştı ve internette ortaklarımızı araştırdım biliyorsun Steve Parker çok ünlü bir iş adamı. " dedi konuyu değiştirerek, başımı onu onaylayarak salladığımda eline kahvesini alıp içmeye başladı.
" Gazeteciler bay Parker ve bayan Parker'ın dışarıda kavga ederken bir çok kez resimlerini çekip internette yayınlamışlar, hatta Steve Parker çoğu kez o resimlerin internetten kaldırılması için mahkemeye başvurmuş. " Duyduklarım karşısında derin iç çekişimle birlikte ayağı kalkıp pencereye ilerledim ve ellerimi cebime sokarak dışarıyı izlemeye başladım.

Eva'nın o adamla neler yaşadığını duymak ve düşünmek beni delirtiyordu, Tanrı bilir Eva'a neler yapıyordu ve ben ne onun yanında olabiliyor ne de elimden bir şey geliyordu. O kalbi parçalara ayrılmış bir kadındı ve kalbinin parçalarının bulunamayacak bir yerde olduğunu düşünüyordu, fakat ben tüm parçalarını bulacak ve öperek iyileştirecektim. Bir şekilde, bir şekilde ona hakettiği hayatı yaşatacaktım.

Eva || harrystyles. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin