Umarım bu yazdıklarımı ciddiye alır ve okursunuz.Öncelikle herkese yeniden merhaba, umarım kendinize ve sağlığınıza dikkat ediyorsunuzdur. Size bir önceki bölümde yazmış olduğunuz yorumlarınız için bir kaç şey söylemek istiyorum. Hepinize toplu bir şekilde cevap vermek istediğim için bunları yazıyorum. İlk olarak söylemek istediğim şey;
Bebek Steve'den.
Bir çoğunuz, bebeğin Steve'den olmadığını, olamayacağını yazmışsınız. Harry ve Eva'nın bir kaç kere birlikte olduğunu ve bu yüzden bebeğin Harry'den olduğunu düşünüyorsunuz. Ama hayır, yukarıda da belirttiğim gibi bebek Harry'den değil. Bebek, Steve'den. Şunu da söylemek istiyorum ki, evet Harry ve Eva birlikte oldu. Hatta dikkatli okuyanlarınız bilir ki, Harry ve Eva şu ana kadar yalnızca üç kere birlikte oldu. Ama bunlardan en önemlisi, diğer bölümde de Harry'nin de söylediği gibi;
Harry ve Eva her zaman dikkat ettiler. Kısacası, Harry ve Eva her seferinde korundular.
Fakat, önceki bölümlerden hatırlarsınız ki Steve her zaman bir bebek istiyordu ve buna göre hareket etti.
Bebek konusunu geçtiğimize göre söylemek istediğim, ufak bir kaç şey daha var. Evet bebek Eva'nın istediği adamdan değil, evet Eva genç, evet Steve Eva'ya asla affı olmayan şeyler yaptı ve yaşattı ama Eva'nın bebeğini sevmesine engel mi tüm bunlar? Değil. Belki genç olabilir, belki hazır olmayabilir, en önemliside istediği adamdan değil fakat asla küçücük, masum bir bebeği bundan dolayı suçlayıp onun daha hayata gözlerini açmadan hayatına son vermez.
Sonra bir kaçınız belkide Eva'nın Harry'yi gerçek anlamda sevmediğini düşünüyorsunuz. Bebeği olduğu için Harry'yi düşünmeden buna sevindiğini düşünüyorsunuz. Ama aranızdan hanginiz annelik duygusuna, bu kadar kutsal bir şeye sevinmez? Tam tamına otuz bölüm oldu ve Eva'nın Harry'ye olan aşkına bir daha dönüp bakmanızı öneririm. Aynı şekilde, Harry'nin de Eva'ya olan aşkını sorguluyorsanız eğer ona da bir dönüp bakın. Çünkü emin olun ben bile ikisinin birbirine olan aşklarını bu satırlara dökmekte zorlanıyorum. Çok seviyorlar, emin olun çok. İkiside kazanamayacaklarını düşündükleri bir savaşın içerisindeler ve onların her ikisinde psikolojisini düşünerek hareket etmenizi öneririm.
Bir konu daha var ki, Steve'in kendi çocuğuna zarar vereceğini düşünmeniz.
Size şunu söylemek istiyorum ki, ne Steve kendi çocuğuna ne de masum hiçbir küçük çocuğa, çocuklara* zarar vermez. Peki o zaman kendi karısına nasıl zarar veriyor dediğinizi duyar gibiyim. Bunu da otuz bölümdür, neden Steve'in böyle olduğunu, bunları yaptığını yazıyorum. Steve Eva'ya hastalıklı bir derecede aşık ve bağlı, bu yüzden Eva'dan kendisine karşı görmediği aşk yüzünden böyle.Uzun lafın kısası, yorumlarınızı buradan yanıtlamaya çalıştım. Eğer hala daha aklınıza takılan bir konu, bir sorunuz varsa hiç çekinmeden buraya yorum olarak yazabilirsiniz ve bende seve seve cevaplarım.
Sizden tek ricam, empati yapmanız. Bu hikayemdeki tüm karekterlerimin yaşadıkları şeyler hiçte kolay şeyler değil.
Sizden, onların yerine kendinizi koyarak ve eğer yapabiliyorsanız onların psikolojilerini anlayarak düşünmenizi istiyorum.Biliyorum, Eva ve Harry'nin artık mutlu olmasını istiyorsunuz. Size sonunu söyleyemem, eğer söylersem ne tadı kalır ki? Ama sizden tek ricam, sabretmeniz. Hayatta da olduğu gibi, bu kurgumda da hiçbir şey kolay değil. Hiçbir şey de kolay kazanılmaz, özellikte aşk. Hangi savaş bir şeyler kaybetmeden, kolayca kazanıldı ki? En azından ben hiçbir şeye kolay sahip olmadım.
Eminim aranızda da bir çok zorlukla karşılaşmış olanlarınız vardır. Bu yüzden sabredin, elbet güzel şeyler olacak.Söyleyeceklerim bu kadar, dediğim gibi hiçbir şey sormaktan çekinmeyin. Ben seve seve cevaplarım. Gelecek bölüm görüşmek üzere güzellerim, kendinize dikkat edin ve sağlıcakla kalın.
Sizi seviyorum. 💚