Güzellerimmm, sonunda Eva'nın yeni bölümü ile karşınızdayım... Çok uzun zaman oldu ve ben Nisa'ndan beri bölüm atmıyorum... Bunun için öncelikle hepinizden sizi beklettiğim için özür diliyorum ama merak etmeyin tüm hikayelerim ve Eva'nın sonunu getireceğim ve asla yarım bırakmayacağım.Ve bölüm kısa oldu bunun için kusura bakmayın ama final yakın ve bu yüzden kısa tuttum. Umarım beğenirsiniz ve bunca zaman beklemenize bir nevi değer. Sizi çokça seviyorum, iyi okumalar. 💚
HARRY:
" Keşke her şey şuan da olduğu gibi burada takılı kalsa, keşke zaman akmayı durdursa ve biz bu şekilde yan yana olsak. " Eva kısık çıkan sesiyle konuştuğunda saçlarımın arasındaki elleri saçlarımı okşamaya devam etmişti. Benim ise hala yanağım onun karnının üzerinde yaslı bir şekilde uzanıyor ve arada karnına usulca, ufak öpücüklerimi konduruyordum. " Bende, bende bunun gerçekleşmesini isterdim. " diyerek o an konuştuğumda gözlerimi yumdum. Ama biz başından beri gerçekleşmeyeceğini bildiğimiz hayalleri kurmaya devam ediyor ve buna kendimizi bir aptal gibi inandırıyorduk.
" Şirkete gitmen gerekmiyor mu? " Eva konuyu değiştirerek konuştuğunda yattığım yerden doğruldum bu sefer, açıkta kalan karnını tişörtünü indirerek örttüm ve elim karnını okşamaya devam ederken kafamı kaldırıp onun yüzüne baktım. Eva'nın da eli karnının üzerindeki benim elimin üzerine giderken bana bakmayı sürdürmüştü.
" Gerekiyor, ama kafam bu kadar doluyken nasıl yapacağımı bilmiyorum. " dediğimde Eva derince bir iç çekmiş ve yatağın üzerinde biraz daha bana yaklaşarak bu sefer elleri yanaklarımı tutmuştu.
" Biliyorum zor olacak ama en azından yokluğunun dikkat çekmemesi daha güzel olacaktır, dikkat çekmemeliyiz Harry. " dediğinde öylece gözlerine baktım.Bakışlarımı gözlerinden kaçırıp sertçe yutkundum çünkü aslında çoktan dikkat çekip her şeyin ortaya çıktığından Eva'nın haberi yoktu... Jessica aramızdaki her şeyi biliyordu ve ya Steve söylerse düşüncesi beni Eva'ya ne kadar belli etmesene deli ediyordu. Eva, " Bir sorun mu var? " dediğinde hızla başımı hayır anlamında iki yana salladım. " Bir sorun yok meleğim. " dediğimde uzanıp alnını öptüm. Eva'ya Jessica'nın bildiğini söylemeyecektim. Söyleyemezdim çünkü Eva karnında bebeğini taşıyorken bunu yapamazdım. Stres ve korkuyla ikisine birden zarar gelmesine izin veremezdim ve bu yüzden en iyisi hiçbir şey olmamış gibi davranmaktı.
" Pekala... O zaman, ikimizde gitsek iyi olacak. " dediğinde Eva, yalnızca başımı belli belirsiz sallayabilmiştim. Tanrım... Gitmek istemiyordum, onu yalnız bırakmak istemiyordum. Onları yalnız bırakmak istemiyordum... Lanet olsun, benim bile olmayan bir bebeğe bu kadar alışmam saçmalıktı değil mi? Çünkü sonunda üzülen taraf yine ben olacaktım... O Steve'in bebeğiydi. Eva ayaklandığında üzerini düzeltmiş ve bana bakmıştı. Bende ayaklandığımda ikimizde odadan çıkmıştık. Arabanın ve evin anahtarını aldığımda evden ayrıldık ve Eva'ya döndüm. " Seni eve bırakmamı ister misin? " dediğimde başını belli belirsiz sallamıştı. " Aslında bende şirkete gelsem iyi olacak, Steve hamile olduğum için gelmeme kızacaktır ama yinede gelmek istiyorum. " dediğinde başımı sallamıştım.
" O zaman beraber gidelim Eva? Şirkete uzak bir yerlerde kimseye görünmeden durur ve ayrı ayrı gireriz. " dediğimde Eva bir süre öylece düşünmüş, ardından beni onaylayarak başını sallamıştı.
" Evet olur. " dediğinde gülümsedim ve arabanın kapısını onun için açtığımda bindi ve bende sürücü koltuğuna bindiğimde arabayı şirkete sürmeye başladım.Şirkete geldiğimizde ise ben önden şirkete girmiştim, yaklaşık bir on dakika sonra ise Eva şirkete arkamdan girdiğinde Steve odasından onu gördüğünde hızla ayaklanmış ve Eva'nın yanına gittiğinde konuşmaya başlamışlardı. Ne konuştuklarını duyamadığım için içten içe sinirlendiğim sırada görüş açıma giren Jessica ile hızla sandalyemden doğrulmuştum. Fakat her şey bir an da olmuştu. Jessica tüm şirkettekilerin duyabileceği bir şekilde Eva'ya , " Sürtük! " diye bağırmış ve Eva'ya saldırmıştı. Benim dehşet içinde gözlerim büyürken odadan koşarak çıkmış ve yanlarına varmıştım, Jessica bir eliyle Eva'nın saçını tutmuş bırakmazken tırnakları Eva'nın suratını çizmişti. Steve ise Jessica'yı iki kokuyla tutmuş sinirden kıpkırmızı olan suratı ile çekmeye çalışıyorken benim Jessica'yı tutmaya fırsatım olmadan Steve en sonunda Jessica'yı sertçe itmiş ve Jessica'nın yere düşmesine sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eva || harrystyles.
Fanfiction" Ve yeri gelmişken telefonum bile seni aramayı özledi. "