5. - Staří známí?

9 2 0
                                    

Chvíli po tom, co se naši chlapci dostali do třídy, vešla do třídy i Marinette s krásnou rudovlasou dívkou v závěsu.

Už to bylo nějakou dobu, co si Nino s Alyou sedly dohromady, takže měla jak Plagg tak Tikki možnost si sednout k majitelům jejich miracul. 

Ve chvíli, když si to Marinette s Tikki mířili do své lavice, už Adrien s Plaggem seděli v lavici. 
Plagg měl nezaujatě hozené nohy na stole a koukal do jednoho bodu, který se mu momentálně jevil velmi zajímavý.

Pohled rudovlásky okamžitě padl na zajímavě vypadajícího chlape v černém. Plagga zaujala její přítomnost ve chvíli, když prošla okolo něj. Tikki se zastavila a s Plaggem na sebe zaujatě koukali.

,,Tikki, pojď si sednout, než dojde do třídy učitelka." Podívá se na Tikki Marinette, co si právě z tašky vytahovala věci na hodinu.
,,Co? No, jo.." probere se Tikki z nějakého druhu transu a pohled od chlapce odvrátí a jde si sednout.

,,Ty ji znáš, Plaggu?" Nakloní se k němu Adrien, který si dané situace nemohl nevšimnout. 
,,Ne, neznám. Jen mi přišla povědomá,"koukne zase do prázdna Plagg, který si ještě stáhne kapuci víc do obličeje.

Tikki věnovala ještě jeden svůj pohled chlapci před sebou. 
Pak se ale ozval školní zvonek ohlašující začátek hodiny a nedlouho po tom se do třídy dostavila i učitelka.

O našem původuWhere stories live. Discover now