10. - Sbohem školo!

11 0 0
                                    

Hned po tom, co oba naši kwami dosedli do lavice zazvonilo na začátek třetí hodiny. Najednou měl Plagg k tomu zvonku naprosto opačný názor, než před chvílí.

,,Tikki, ty se s tím klukem znáš?" Stihla se zeptat modrovláska Tikki ještě před tím, než se do třídy přihrnula katastrofa. Teda.. učitelka.

,,No, dalo by se to tak říct," odpověděla jí rudovlasá dívka s úsměvem. Samozřejmě Marinette to moc nepobírala. A vzhledem k tomu, že ji Tikki moc dobře znala, ujistila ji, že jí to vysvětlí hned, jak to půjde.

Zatím co se Marinette zajímala o svou kamarádku, Adrien si snil o Berušce. Plagg ale vypadal že je mu to jedno.

Zbytek školy se pak sunul pomalu, jako sopel. Teda minimálně chlapci se zářivě zelenýma očima to tak přišlo. A to možná proto, že nemohl spát.

Když pak zvonek oznámil konec poslední hodiny, Plagg se pořádně protáhnul a u toho vydal zvuk, podobající se vrnění smíchaný se zvukem, co vydávají velryby.

Okolo jeho lavice prošla Rudovlasá dívka spolu s majitelkou jejího mirácula a nechala mu na stole papírek se vzkazem.

Tmavovlásek se nejdřív koukl na papírek a pak na Tikki, která chvíli na to prošla dveřmi. Opět svůj pohled stočil k papírku, který si nakonec vzal a rozložil ho.

Na papírku byl napsaný vzkaz. ,,S Marinette jdeme rovnou k mistrovy. Dostav se tam s Adrienem co nejdřív. Tikki"

O našem původuWhere stories live. Discover now