60. - Cesta k paláci

3 1 0
                                    

Druhé ráno mohla tmavovlasá dívka s blonďákem začít rozjíždět jejich operaci ,,svatba".

Po té, co všichni posnídali v hotelové jídelně, provedli ranní hygienu a další jiné přípravy, se naše čtveřice sešla před hotelem. 
Všichni hezky nalehko, jen tmavovláska sebou táhla batůžek, ve kterém byli věci potřebné na onu svatbu.

Blonďák ještě předešlý den sehnal někoho, kdo ty dva oddá a přes SMS mu dal vědět, že se chystají vyrazit.

,,Tak jo, můžeme?" řekne nedočkavá rudovláska, která by na cílové místo byla schopná snad i doběhnout.
,,Jo, mohli by jsme už vyrazit, tak co kdyby jsi přestal datlovat do toho mobilu," poznamená přiotráveně černovlásek s pohledem na Adriena.

,,No jo, pardon. Už jsem ale hotový a můžeme vyrazit," s úsměvem schoval mobil do kapsy a už i s ostatními nasedli do teréního auta, které je o paláci měli zavést.

Celou dobu byli obě naše dvojice jako na trní. Tikki a Plagg proto, že se těšili, až se dostanou do lokace, kde se poznali a kde původně žili a Marinette s Adrienem hlavně proto, že doufali, že jim jejich plán vyjde. 

A po nějaké době celkem kodrcavé jízdy konečně auto zastavilo před zachovalými zbytky paláce.
Když všichni vylezli rudovlásce se nahrnuli nostalgické slzy do očí, mezi tím, co snědý chlapec jen ohromeně a skoro až nevěřícně stál na místě, v těsné blízkosti své milé.

O našem původuWhere stories live. Discover now