15. - Jak dokončit věci dávno minulé?

7 1 0
                                    

,,Dokončit to, co v minulosti nemohlo být splněno?" zopakovala rudovlasá dívka.  ,,Mistře, moc nechápu, co se tím myslí. Chci říct, oba jsem jen kwami spojení s našimi miraculi." Dodá dívka, která se usilovně snaží dojít na význam oné věty.

,,Většinou se myslí něco jako láska, ne?" řekne trochu zadumaně Marinette, která se snaží na význam věty taky přijít. 

,,Počítá se láska k sýru?" Pronese nezaujatě tmavovlásek.
,,Kdyby počítala, jsi zase v normálu." kouknul na něj blonďák.
,,No jo. Tak nic. No, pokud je to teda a láska, jsme pěkně v háji." protáhne se tmavovlasý chlapec a vstane s úmyslem odejít.

V tu samou chvíli, co se zvedal ze země, se rudovláska posmutněle koukla na zem. ,,Nemusíš být smutná, Tikki. Určitě se zase vrátíš do normálu," povzbudivě se na ni usmála její kamarádka. ,,Jo, máš pravdu," pousměje se a spolu se zbytkem vstane ze země.

,,Moc se omlouvám, že jsem na nic nepřišel. Ale budu pátrat dál. Hned jak něco najdu, dám vám vědět," řekl stařík a odložil tablet stranou.
,,To je v pořádku, mistře," koukne na něj blonďák.
,,Adrien má pravdu. My se na něco pokusíme přijít. Jen tak to nevzdáme," doplní ho s úsměvem tmavovláska.

,,Božeee, můžeme už jít? Prosím," natáhl si přiotrávený Plagg na hlavu kapuci a už si to šine ke dveřím.
,,No jo no jo, už jdeme. Zatím na shledanou, mistře" rozloučí se slušně Adrien a spolu se zbytkem už jdou ven.

O našem původuWhere stories live. Discover now