,,Bomba, takže se budem koukat na starý věci.." pronesl přiotráveně Plagg.
,,Buď ticho Plaggu," napomene ho blonďák. ,,Nejsou to náhodou věci z doby, kdy si byl ještě.. no, než se z tebe stal kwami?"
,,Jo, jsou." odpoví jednoduše Plagg a už svůj pohled boří někam do nepřítomna.,,Tak jo děcka, teď vám představím naše nové artefakty," upoutá pozornost zaměstnanec muzea, který má novou výstavu na starost.
,,Tady můžete vidět kamennou desku s hieroglyfy. Když ji archeologové přeložili, zjistili, že tato deska vypráví o dosud neznámém faraónovi a jeho rodině." Zahájí svůj výklad muž stojící u oné desky.
,,Jméno faraona bylo Melok. Jméno jeho ženy na desce není, ale je zde jméno jeho jediné dcery, která byla Melokovím pokladem. To archeologové přeložili jako Tikki. Je tu i napsáno, že měla krvavě rudé vlasy, což bylo dost neobvyklé, a proto ji někteří poddaní považovali za ztělesnění nějakého božstva."
Po vyslovení toho jména se tmavovláska koukla na svou rudovlasou kamarádku.
,,Jmenovala se stejně jako já?" Řekne překvapeně Tikki a věnuje veškerou svou pozornost kamenné desce a muži stojícímu u ní.
Zaměstnanec muzea ovšem pokračoval ve výkladu.
,,Melokova dcera, Tikki, je zde vyobrazena s nejmenovaným chlapcem. Údajně to byl její snoubenec, se kterým se scházela dlouhou dobu tajně, protože to byl jen obyčejný otrok. Když sdělila svému otci, že se zasnoubila s otrokem, byl velmi naštvaný. Ale podle symbolů tady," ukáže na desce určité symboly, ,,dostal tenhle pár od nich požehnání."Muž si popošel k druhému konci kamenné desky. ,,Bohu žel, se stala velmi nemilá věc. Než se faraonova dcera stihla provdat za svého milého, onemocněla. V té době nebyli znalosti ani prostředky na její uzdravení, a tak umřela. Co je ale velmi zvláštní, před jejím pochováním její tělo, spolu s jejím snoubencem, zmizelo." Ukáže na konec desky, kde je očividně napsané to, co právě říkal.
,,Archeologové se domnívají, že její snoubenec její tělo ukradl a spolu s ním utekl. Jisté to ovšem není. Co se doopravdy stalo se už nedozvíme. A další pozoruhodná věc je, že tady, na úplném konci, je pár znaků, které se nám ještě nepodařilo rozluštit." Ukončil svůj přednes zaměstnanec muzea.
YOU ARE READING
O našem původu
FanfictionPo jedné náhlé události, se začnou Marinette s Adrienem dozvídat zvláštní věci ohledně jejich kwami. Jak vůbec vznikla miracula a co tomu předcházelo. Tohle všechno se od svých kwami dozví. A proč? Protože se musí vyřešit záhada, který proměnila kwa...