63. - Sarkofágy

3 1 0
                                    

Chvíli po tom, co se veře otevřeli, se princezna vydala dovnitř hrobky. Šla pomalým, leč jistým krokem.
,,Dámy a pánové, radujte se. Vaše princezna je zpět," pronese se záhadným úšklebkem snědý klučina a hned se vydá za Tikki. Ale hned co se otočil k lidem, se mi na tváři vybavil pobavený úsměv.

Blonďatý model téhle chvilky využil a vydal se kousek bokem, kde na něj již čekal muž, který měl naše dvě hrdličky oddat. Adrien s ním tedy honem začal domlouvat pár detailů. Musel předci využít chvíli, kdy ho ti dva neuvidí.

,,Musím teda říct, že tatík ti nakonec vystrojil pořádnou parádu," poznamená Plagg mezi tím, co se kouká kolem na spousty věcí.
,,Ale kdepak," pronese rudovlasá princezna, když dojde ke dvěma sarkofágům.

,,Kdepak? Promiň, ale tomuhle všemu říkáš nic, nebo tak něco?" Věnuje jí svůj nechápavý pohled chlapec, co zrovna drží pár zlatých šperků a prohlíží si je.
,,Ale ne, pojď sem," pokyne mu Tikki s úsměvem a pohled zase zaměří na ty sarkofágy.

,,No, jo, tam se většinou lidi vyšších vrstev pohřbívali.  Ale proč tu jsou dva? To je v tom jednou tvůj otec?" nahodí nechápavý výraz, protože opravdu netuší, co se mu rudovláska snaží naznačit.

,,Ale to taky ne. Ty sarkofágy jsou prázdné," pronese aniž by od nich odvrátila pohled. 

O našem původuWhere stories live. Discover now