51. - Velkolepý nápad

3 1 0
                                    

Než se Adrien vydal zpět do pracovny za Marinette, popadl ještě laptop a vydal se zpět za pracující dívkou.

,,Tak co, vyřízeno?" zeptá se ho tmavovlasá dívka, když zaslechne otevírající se a zavírající se dveře.
,,Ano, vše vyřízeno. Tedy v podstatě," odpoví blonďatý chlapec dívce a rozevře laptop. ,,ještě se potřebuji po něčem podívat, ohledně svatby. Napadlo mě úžasné místo na uspořádání obřadu," pronese skoro až hrdě Adrien.

,,Vážně? A jaké?" ozve se zvědavá dívenka a dokonce na chvíli nechá šití a otočí se čelem k blonďákovi, kterému teď věnuje veškerou svou pozornost.
,,Napadlo mě, že bych se mohl kouknout po hradě, zámku či chrámu, nebo kde že to dřív žili faraoni, ve kterém Tikki žila. Pro ty dva by to bylo nostalgické, nemyslíš?" Adrien se podívá na Marinette a v očích se mu vyloženě jiskří nedočkavost po dívčině odpovědi.

,,Adriene, to je úžasný nápad," prohlásí nadšená tmavovláska se širokým úsměvem.
,,Opravdu si to myslíš?" podívá se na ni snad ještě nadšenější blonďák.
,,Ovšem že ano. Oddáme je na místě, kde spolu žili, kde prožívali svou lásku. Jasně že je to úžasný nápad," odvětí okamžitě culíkatá dívka.
,,Děkuji, Marinette," poděkuje jí chlapec, který se opět pustí do hledání na internetu.

O našem původuWhere stories live. Discover now