46. - Plánování v plném proudu

3 1 0
                                    

,,Tak jo, vše je domluveno," prohlásí nadšený blonďák, když se vrátí do pokoje.
,,Co je domluveno?" věnuje mu jeden nechápavý pohled tmavovlasá dívka, která pořád stále sedí na posteli, mezi tím, co se naše hrdličky spolu v klidu koukají na televizi a u toho se spolu všemožně baví.

,,Ukázal jsem otci tvůj návrh těch šatů a-" Adrienovi nebylo umožněno dokončit větu, protože mu do toho skočila culíkatá pekařka.
,,Ty jsi ukazoval moje návrhy Gabrielovi?!" vychrlí s pohledem zděšení. ,,Vždyť to není ani pořádný návrh, a-a taky není nijak-" tentokrát do toho dívce skočil usměvavý chlapec. 
,,Marinette  klid. Líbilo se mu to. A dovolil dokonce, že si můžeme vzít od něj všechnu potřebnou látku."

Na okamžik mezi těmi dvěma zavládlo ticho. ,,Opravdu se mu to.. líbilo?" pronesenejisté děvče s pohledem na blonďáka.
,,Ano. Kdyby ne, tvářil by se jinak. A navíc, on nerad plýtvá materiálem. Takže to, ženám dovolil si vzít potřebnou látku jen dokazuje to, že ve tvůj návrh věří," ujistí ještě Adrien nejistou Marinette a pro větší uklidnění jí věnuje další úsměv.

Opět byl okamžik klid, tedy aspoň do chvíle než se dívka k chlapci natáhla a objala ho. ,,Děkuju moc, Adriene."
,,Nemáš vůbec za co, Marinette. Byla to maličkost, kterou jsem ke všemu pro tebe udělal rád," bez otálení jí bylo objetí chlapcem oplaceno.

Když se situace trochu urovnala, vzal si blonďák na klín laptop a s úsměvem věnovaný dívce pronesl: ,,Tak, a pustíme se do práce, ne?"
Marinette mu na to jen nadšeně kývla a se sešitem na klíně dodělávala náčrt šatů, aby si pak mohla udělat jednotlivé střihy, mezi tím, co Adrien si už hledal něco o starých egyptských svatebních obřadech.

O našem původuWhere stories live. Discover now