38. - Tajný plán ,,Svatba"

5 1 0
                                    


,,No jo, máš pravdu.. Ale, když tak o tom mluvíš, mám dojem, že Plagg říkal, že byli s Tikki zasnoubení." Zapřemýšlí pro změnu Adrien.

,,Ano, máš pravdu. To bylo i na té desce, aspoň co říkal ten chlap," přitaká tmavovláska a nahodí zamyšlený výraz.

,,Co když to má něco společného s tím? Chci říct, měli před svatbou. Třeba ona nedokončená věc je ta svatba." Nad touhle blonďákovou myšlenkou se Marinette musela pořádně zamyslet.
,,Zní to logicky. Tak, co jim tedy uspořádat svatbu?" Pronese s nadšením dívka s culíky.

,,To je úžasný nápad, Marinette," usměje se Adrien. ,,A co to udělat jako překvapení?" Pronese svůj návrh ještě dodatečně.
,,To je úžasný nápad. Já se postarám o šaty a výzdobu. Jo a co to udělat v stylu starého Egypta?" Tmavovlasé dívence se začne hlava naplňovat různými nápady, jak na oblečení, tak na výzdobu.

,,To je taky super nápad. A líbánky by měli v Egyptě," začne se svými nápady nehávat unést i vysoký blonďák.
,,Líbánky v Egyptě? A to chceš udělat jak? Nemáme si jak koupit letenky, nemluvě o tom, že nás bez doprovodu rodičů ani do letadla nepustí.." začne celkem nechtěně tmavovlasá dívenka vyvrace Adrienovi fantasie.

,,Neboj se, Marinette. Tenhle detail zase nechej na mě, ano?" Obdaří tmavovlásku úsměvem a krátkým mrknutím.

O našem původuWhere stories live. Discover now