,,Mám to-" prohodí ve stejnou chvíli Adrien s Marinett. Oběma to samozřejmě nedalo a museli se začít smát.
Když se oba dva uklidnili, culíkatá dívka vstala od šicího stroje a ze stolu zvedne hotové šaty.
,,Co myslíš?" podívá se s hrdým úsměvem na blonďáka, sedícího s laptopem na klíně.,,Páni, opravdu se ti moc povedli. A Tikki určitě budou slušet," usměje se mladý model, když jsi detailně prohlédne šaty v dívčiných rukou.
,,A na co jsi přišel ty?" otáže se zvědavě dívka, která se jde hned podívat do laptopu, jen co poskládá šaty a odloží je na stul.,,Našel jsem ten zámek. A taky něco zajímavého, hele," natočí laptop tak, aby na něj dívka líp viděla. ,,Každý faraon, či královna, měli svou korunu. Tedy dokonce dvě, jednu, co nosili normálně a pak jednu honosnou, se kterou byli pohřbeni. Ale to je vedlejší," mávne zlehka rukou a najede na jeden konkrétní článek.
,,Ta koruna je celkem důležitá součást obřadu.." řekne ne už tak šťastně blonďák. Dívka chvíli mlčí, protože si očima onen článek potřebuje rychle proletět.
,,A jo no.. ale co s tím? Mohla bych teda něco zkusit rychle vyrobit, ale to by asi nebylo ono.." řekne zamyšlená pekařka.,,No, Tikki by mohla vědět, kde její koruna skončila, ale přeci jen je to tak strašně dlouhá doba, že je víc než možné, že se jí už dávno ukradli vykradači hrobek, či jiní zloději.." pronese taky zamyšlená blonďák.
,,Určitě se to dá nějak vyřešit.. Bohužel, vůbec mě nenapadá jak," řekne již trochu zklíčeně dívka a posadí se do vedlejšího křesílka.
,,Jediné, co mě napadlo, tak tu korunu vynechat.. Jsem si jistý, že Tikki i Plagg pak pochopí, že tenhle konkrétní detail nejsme schopni splnit," vyřkne svou teorii blonďatý chlapec a podívá se na vedle sedící dívku.,,To máš asi pravdu. A jsem si jistá, že budou oba rádi i jen za to, co zvládneme udělat," usměje se tmavovláska, které z obličeje zmizeli snad všechny chmury.
YOU ARE READING
O našem původu
FanfictionPo jedné náhlé události, se začnou Marinette s Adrienem dozvídat zvláštní věci ohledně jejich kwami. Jak vůbec vznikla miracula a co tomu předcházelo. Tohle všechno se od svých kwami dozví. A proč? Protože se musí vyřešit záhada, který proměnila kwa...