7. - Takže jsi to ty

12 2 0
                                    


Tmavovlásek si hned hodil nohy na stůl. ,,Plaggu, mohl by sis dát nohy dolů?" podívala se na něj učitelka. Náš kocour se na ni jen podíval a nevypadalo to, že by je hodlal dát dolů.

V tu chvíli se k němu naklonil Adrien a zašeptal: ,,Chovej se slušně a dej ty nohy dolů. Nebo nebude žádný camember." Podle jeho obličeje bylo znát, že to myslí smrtelně vážně.

,,Tak to neuděláš." Kouknul na něj nevěřícně tmavovlasý chlapec.
,,Chceš se snad přesvědčit?" prohlásil blonďák.
Pravdou je, že tohle se Plaggovi opravdu riskovat nechtělo, tak jen nespokojeně protočil oči a dal nohy dolů.

Bez nějakého zdržování pak začala výuka. Mezi tím, co Plagg koukal někam do nepřítomna, Tikki sledovala tmavovláska s kapucí před sebou.

Nakonec se ozval osvobozující zvonek. ,,Svoboda!" zvolal Plagg radostně.
,,Tohle byla ale jen první hodina," pronesl s úšklebkem blonďák vedle něj.
,,Sakra.." zamumlal naštvaně tmavovlasý.

,,Takže jsi to opravdu ty, Plaggu," ozval se hlas rudovlásky vedle lavice, kde seděla Plagg. ,,Nazdar Tikki," stočil Plagg svůj pohled pohled k Tikki a na tváři měl lehký úšklebek.

,,Vy se znáte?" koukne nechápavá Marinette na Tikki. ,,No, dalo by se to tak říct" pronese rudovláska a s úsměvem koukne na chlapce, kterému se úšklebek na tváři jen rozšířil.

Naše rudovláska se nadechne s tím, že se Plaggovi chystala něco říct. Bohu žel jí ale do toho zazvonil zvonek který ohlásil další hodinu.
,,Hm? Chtěla si něco?" koukne na ni s pozvednutým obočím chlapec s kapucí.
,,Až potom," pousměje se Tikki a jde si zase sednout do lavice k Marinette.

O našem původuWhere stories live. Discover now