výtah

1.3K 28 3
                                    

Byla jsem ve výtahu který jel obrovskou rychlostí nahoru.Nevěděla jsem jak jsem se v něm ocitla natožpak jak se jmenuju. Jediné co jsem věděla bylo to že se strašně bojím.Z té rychlosti se mě dělalo špatně a strach co se stane až budu nahoře a výtah zastaví se stupňoval.Když výtah zastavil slyšela jsem nad sebou klučičí hlasy.Bála jsem se co se mnou chtějí udělat a  tak jsem se schovala za krabice do rohu a klepala se strachy.Kolena jsem si přitáhla k hrudi a doufala že mě tam nenajdou.Když se otevřely nad celým výtahem dveře oslnilo mě slunce takže jsem nic neviděla.Když v tom někdo skočil do výtahu protože se celý zatřásl.Za chvíli mě v mém úkrytu našli.Hele je to holka řekl ten kluk co na mě civěl.Slyšela jsem i ostatní nahoře nad výtahem jak říkají: fakt je to holka?,,Ano holku snad ještě poznám" řekl ten kluk s blbým úšklebkem.Jeden z nich na konec řekl ,,tak to já si jí zabírám.",,Co ?"řekl ten kluk co koukal ze mě nahoru asi za ostatními kluky.,,Ne to ani náhodou to já ji našel takže si ji zabírám já" a nechutně se na mě usmál.,,Hele nikdo z vás si ji zabírat nebude" řekl jiný kluk který slezl do výtahu.Tenhle ale byl o hlavu menší než ten blbec co se na mě přiblble usmívá a měl světlejší vlasy a byl i o něco hubenější.,,Galy víš co dojdi s Jeffem pro žebřík ať pak může vylézt "řekl ten malý kluk.Pochopila jsem že ten vysoký slizoun je Galy.Když Galy odešel chtěl ke mě ten malý kluk přijít  blíž ale byla jsem vyděšená a ještě víc jsem se tiskla ke zdi výtahu.,,Neboj se já ti neublížím" řekl kluk s milým úsměvem.Ale já byla pořád vyděšená a tak si jen dřepl přede mě a zeptal se mě na mé jméno a pak se sám představil.,,Já jsem Newton ale všichni my tu říkají Newt a ty jsi?"Zavrtěla jsem hlavou a po tvářích se my začali koulet slzy.,,Neboj se na svoje jméno si vzpomeneš,to jediné nám ti co nás sem zavřeli nechali.",,Nechtěla by jsi už vylézt ze svého úkrytu?",,Ne! "zavrtěla jsem vyděšeně  hlavou.,,Tak jo nutit tě nebudu" řekl my mile Newt. A usmál se na mě.,,Newte kdy ta holka vyleze?",,To nevím je dost vyděšená ale to je jedno Winstne. ",,Jasně  a co teď bude dál?",,Co by ?",,Ty my pomůžeš s těma zásobama." ,,Budu ti je podávat a ty s ostatními co tu zůstali je rozdáte podle toho pro koho jsou.",,Fajn "souhlasil Winston.Postupně jsme vyskládali všechny zásoby a pak už jsme zůstali ve výtahu jen já a Newt. ,,Víš nechci tě  nijak děsit  nutit tě do něčeho nebo dokonce vyhazovat nebo tak ale když nevylezeme tak ten výtah nesjede dolů.",,Co kdybych ti pomohl ven a třeba bych ti to tu ukázal?"Hmm přikývla jsem.Vylezla jsem po Newtovy po žebříku na horu který pak vyndal a zavřel a výtah pak odjel zase dolů.

Pokračování příště!

Holka v LabyrintuKde žijí příběhy. Začni objevovat