pěstitelé

211 2 0
                                    

Další den mě budil Newt.,,Stavej už je čas makat "řekl Newt.,,Ale mě se ještě nechce" usmála jsem se na něj.,,Hmm to mě taky ne."Vstala jsem udělala hygienu a šla společně s Newtem na snídani.,,Dobré ráno Pánvičko.",,Ahoj děvče co budeš dnes dělat?",,Dnes budu pracovat s Newtem.",,Hmm tak si to užij,"usmál se na mě Pánvička.Podal my talíř na kterém byli dva obložené chleby.A do ruky jsem si vzala čaj.U snídaně my Newt řekl že dnešek je namáhavý. Že pěstitelství je nejtěžší věc.,,To jako vážně" řekl Galy který slyšel Newtonuv výrok.,,No jasně že jo.",,No to pochybuju nejtěžší to mají běžci riskují život v labyrintu a pak jsme my stavitelé společně s porcovačema protože popravdě nejvíc zraněných je zrovna odtamtud "řekl Galy.Já jsem se jen usmívala nad svím talířem jak ti dva se dohadovaly.,,Víte co, co kdybych to posoudila já "řekla jsem když se nepřestali dohadovat.Hmm otočili se oba na mě!,,Jsem tu nová a u Galyho jsem už byla takže po dnešním dnu ti řeknu která práce je namahavější co vy na to?",,Hmm tak fajn souhlasíme.",,Ale né aby si dala za pravdu Newtovy jen proto že jste větší kamarádi.",,Ne neboj udělám to podle toho jaký budu mít po dnešku názor.",,Fajn!"Po snídani jsme se s Newtem odebrali na pole.,,Tak teď budeš tady okopávat brambory řekl Newt.",,To jako fakt?",,No jo je to potřeba tady máš motyku a takhle je musíš okopat "řekl Newt a předvedl my to.Pustila jsem se do práce.Ostatní kluci pěstitelé se starali o keříky trhaly zeleninu i ovoce z pár ovocných stromků a keřů.Když bylo poledne a byl čas oběda myslela jsem že mě z té práce upadnou záda.A to jsem byla teprve v půlce.Po obědě jsme měli každý hodinu odpočinek.A tak jsem si šla lehnou abych načerpala další sílu.Asi tak ve dvě hodiny mě Newt vzbudil.,,Princezno vstávej je čas jít makat."A tak jsem zabrblala něco v tom slyslu už jdu a otočila jsem se na bok.Newt to zkusil znovu ale zas jsem jen něco zabrblala a tak došel pro velkou sklenici s vodou a celou mě polil.S křikem jsem se probudila a když jsem viděla Newta a v jeho ruce sklenici.Zakřičela jsem na něj.,,Jestli chceš žít tak zdrhej nebo tě zabiju přímo tady."Newt vyděl že si nedělám srandu a tak se vydal k východu.Ale když vyděl že jsem se postavila na nohy a rozběhla se za ním se zlostným pohledem dal se do běhu.,,Jen počkej až tě chytím ty padouchu" řvala jsem na něj.Honili jsme se s Newtem po place.Nakonec jsem šla radši na pole zlostně okopávat brambory. A jak jsem byla na Newta naštvaná zato jak mě vzbudil tak my ta práce šla pěkně od ruky.Když jsem večer seděla u stolu s večeří přišel Galy a ptal se mě na výsledek.

Pokračování příště!

Holka v LabyrintuKde žijí příběhy. Začni objevovat