Albyho paměť

154 3 0
                                    

Potom co se ta nová holka probudila utekla z marodky a běžela k vyhlídkové věži.Tam se před všemi skryla.Nevím kde vzala ty kamene nebo co to po klukách házela když chtěli jít nahoru.Pak přišel Thomas a jeho nechala jít nahoru.Když se pak vrátil i s tou novou holku která se jmenovala Tereza tak nám řekl že má v kapse tři injekční stříkačky na kterých je logo které je i na potravinách a i na té věci co byla v rmutovy. Thomas řekl že je to nejspíš lék na rmutí kousnutí. Newt ale nebyl nadšenej že mu to chce Thomas dát. Newte Alby umírá a to se nezmění ať mu to dáme nebo ne. Newt chvíli přemýšlel a já se na něj podívala a řekla jsem mu. Newte jestli mu to nedáme tak se nic nezmění a Alby umře ale když mu to dáme tak má aspoň malou šanci že je to lék a uzdraví se.Asi máš pravdu Paty.Dobře Thomasy dej mu to souhlasil Newt. Thomas vzal jednu stříkačku  a chtěl mu to píchnout ale Alby otevřel oči a chtěl se na něj vrhnout.Alby ho rdřel pevně takže mu to píchnout nemohl.Tak jsem mu vzala injekci a píchla mu jí do hrudi.Alby do pár sekun Thomase pustil a odpadl.Snad máte pravdu a on se uzdraví řekl Newt a odešel z ošetřovny.Jeremy ty máš dneska noční že?Ano proč?No nic jen že zítra vám tu pomůžu chci být u toho jestli se Alby uzdraví.Jasně!Druhý den se Alby ale neprobral pořád byl v bezvědomí a já se bála že se nevzbudí.Ale Jeyson my ráno řekl že se Alby na malou chvíli probudil.A říkal něco?Nevím nerozuměl jsem mu.Jasně!Tak si běž lehnout já už ho tu ohlídám.Dík!Jeyson šel nejdřív na snídani.Pánvička akorát přišel do kuchyně a neměl nic připravené.Ale rychle Jeysnovy udělal aspoň obložené dva krajíce chleba a k tomu sklenici mléka.Díky!Po snídani šel Jeyson spát.Já zůstala na marodce a starala se o Albyho jelikož byl jediný kdo byl momentálně na marodce.Do oběda se nic nezměnilo a tak jsem se šla najíst a Jeremy ho za mě chvíli pohlídal.Po jídle jsme se vystřídali a Jeremy se šel najíst a já hlídala Albyho. Po dvaceti minutách se začal probouzet.Alby jsi v pořádku ptala jsem se ho?Patricie?Ahoj Alby jsem tak ráda že jsi se probral!Díky kde jsou všichni?Většina je na obědě proč?Protože bych chtěl mluvit s Thomasem řekl Alby a podíval se takovým zvláštním pohledem který jsem u něj nikdy neviděla.A vydržíš tu chviličku já pro něj skočím.Jasně počkám tady přikývl.Rozběhla jsem se do jídelny.A běžela rovnou ke stolu kde seděl Winston Galy Newt a Thomas.Divila jsem se že Newt sedí s Galym ale teď nebyl čas řešit co se mezi nimi stalo nebo co kují.Patricie řekl Galy nemáš být u Albyho?Ano ale...Jaký ale co když se probudí a nikdo tam nebude.Ale o to jde Galy on se probral.Co?Probral se?Ano a chce mluvit s tebou Thomasy.Co?Se mnou?Ano s tebou!Všichni se rozběhli se mnou zpět na marodku.Alby bože jsem tak rád že jsi v pořádku řekl Newt. Alby jak ti je zeptal se Galy?Dobře ale kde je Thomas řekl celkem dost vážně!Tady jsem Alby jsem rád že jsi se probudil nebyl jsem si jistý že ta injekce zabere.Hmm ale mě vrtá hlavou proč jsi tu ty řekl Alby.Jak to myslíš?To ty jsi nás sem dal tak se tě ptám proč jsi tady?Já...já...já nevím ?A proč jsi nás sem dal.O čem to mluvíš Alby zeptala jsem se ho.Víte vzpomněl jsem si na to že Thomas byl jejich miláček a proto je divný že je tady.To si nás sem přišel zlikvidovat?Né já nevím o čem to mluvíš?Jak jejich miláček a kdybych byl co bych asi dělal tady!To nevím řekl docela naštvaně Alby.Nevím jestli ti můžu věřit.Radši ho zavřete do díry jídlo mu dejte ale ať je zavřenej než si rozmyslím co s ním dál.Dobře přikývl Newt s Galym a odvedli ho do díry kterou za ním zavřely a on pak nemohl ven.

Pokračování příště!

Holka v LabyrintuKde žijí příběhy. Začni objevovat