Celý den jsem pracovala v kuchyni a večer jsem unaveně zalehla do postele.Od toho dne co jsem se s Newtem vyspala jsem se k němu snažila chovat slušně jelikož on si nejspíš nepamatuje co se stalo.A tak jsem mu to neřekla.Žili jsme prostě na place dál jako by se nic nestalo.I když se na place děla spousta věcí Bena uštkl rmut a museli jsme ho vyhnat do labyrintu a den na to šel Minho s Albym labyrintem po stopách Bena ale Albyho uštkl rmut a Minho ho táhnul k východu z labyrintu ale nestihl by to.My na něj volali ať ho tam nechá a zachrání se ale on neposlechl.Nechtěl Albyho nechat umřít v labyrintu.A k tomu všemu těsně pře zavřením do labyrintu vběhl ten nový bažant který se jmenoval Thomas.Když se druhý den otevřeli brány tušili jsme že to nikdo z nich nepřežil.Pět minut jsme tam tak stáli a koukali do labyrintu ale nikdo nepřišel.Pak jsme se všichni rozešli ke své práci ale Jeyson se otočil a spatřil všechny tři právě vycházet do cílové rovinky labyrintu.Hele lidi oni žijou vykřikl Jeyson. Když prošly bránou pomohli jsme jim s Albym a ptali jsme se jestli viděli rmuta.Ano viděl jsem jednoho rmuta řekl Thomas.Co viděli Thomas ho zabil.Cože vykřikli jsme všichni šokovaně.Ty jsi zabil rmuta?No už to tak bude řekl ufuněně Thomas.Nakonec Thomas skončil na noc v díře bez večeře kvůli tomu že neposlechl a vběhl do labyrintu aniž by byl běžec.A tak pak Newt který v Albyho nepřítomnosti dělal šéfa rozhold že sice na noc skončí v díře ale od dalšího dne se stane běžcem.Pak se vrátili s přístrojem který ukazoval číslo sedm .Minho řekl že je to z rmuta. Galy byl z toho nešťastný protože se bál že to co se stalo bude mít následky.A taky že jo.Místo po měsíci přijela klec po čtrnácti dnech a v kleci byla další holka.Co další holka né ať si ji vezmou zpátky já jí tu nechci řekla jsem docela naštvaně.Ale nejvíc divné bylo to že když byla v bezvědomí po tom co přijela a v ruce svírala papírek s nápisem ona je poslední to nás zaskočilo to ano ale nejvíc divný bylo to když se na půl minuty probudila a řekla jen jméno a to našeho baži Thomase.Zděsili jsme se co bude dál.A samozřejmě jsme se báli co bude dál bez zásob které nám každý měsíc posílají to nezvládneme.A tak nám nezbývalo než najít cestu přes labyrint.Ale to se nelíbilo Galymu. Byl naštvaný a tvrdil že za to že ona je poslední může on.A že neví co bude dál. Tu holku jsme přenesly na marodku a nechali jí odpočívat dokud se nevzbudí a neuvidí se co to má znamenat že je poslední a jak to že zná Thomase.
Pokračování příště!
ČTEŠ
Holka v Labyrintu
مغامرةVšichni znáte film The maze runner neboli labyrint.Já ten film zbožňuju nedávno jsem četla jeden z příběhů o fan fikci tohoto filmu a napadlo mě že bych taky mohla zkusit napsat něco o tom filmu.Jen doufám že nebudou podobný některému z tech už naps...