Když jsem zastavili a vylezli jsme z auta podívali se na druhé auto které právě přivezlo Jorgeho.Byl z něj slyšet křik Jorgeho a celé auto se klepalo.Když se otevřeli dveře.Jorge ho vytáhl z auta a vrhl se na něj a mlátil ho hlava nehlava a řval na dotyčného vojáka.Kde je?Kde je Brenda?Tak mluv kde je Brenda?A když pak po chvíli mlácení zahlédl Brendu jak na něj volá Jorge já jsem tady tak jí šel obejmout.Všichni měli na hlavách masky a tak jsme jim nemohli vidět do tváře.Nebojte jste v bezpečí řekl jeden z nich.Co...co jste zač?Po krátké odmlce si ten co k nám mluvil sundal masku.Byl to Galy.Thomas se na něj vrhl a nebýt Pánvičky a Newta tak by ho asi umlátil.Ty jsi přeci mrtvý?Ne byl jsem ale těsně před mou smrtí mě našel Joshua a jeho tým a zachránili mě.Pomohly my se dostat z uštknutí a tak jsem se k němu přidal.Co tu vlastně děláte?Musíme se dostat do města zlosin má pořád Minha a my se ho snažíme zachránit.Dobře tak jo to bych vám mohl pomoc.Teda spíš Joshua.Šli jsme s Galym který nás edl za Joshuou.Když jsme se blížili řekl nám aby jsme na něj nezíraly.A když jsme Joshuu poznali zjistili jsme že je nakažený.Co je to za lidi ptl se Joshua Galyho.Jsou to přátelé z labyrintu kde jsem byl.Potřebovali bychom od vás pomoc řekl Thomas.Vy prý víte jak se dostat do toho města.Máme tam přítele kterého musíme zachránit.Jestli je v rukách zlosinu tak je určitě mrtví.Tak to bych se chtěl přesvědčit sám řekl Thomas.A proč bych vám měl pomoct.Protože vám můžu dát něco co potřebujete ze všeho nejvíc.Ano a co?Čas řekl Thomas.Joshua nakonec souhlasil ale řekl že dolů můžou jít jen dva lidi s Thomasem a Galym.Takže s Thomasem šel nakonec Newt a Pánvička.Dostali se dovnitř a unesly Terezu.Od ní se dozvěděli kde drží Minha a další imuní.Taky jim pomohla s odstraněním štěnice v krku.Tereza se strašně divila že Brenda vypadá dobře.Ptala se Thomase odkud bere sérum.A on jí řekl že naposledy ho měla v pravé ruce v hurách?Ale to je něco přes půl roku?To není možné!Jdeme řekl Thomas ostatním?Ale Thomasy není možné aby se nezměnila už měla být žroutem věř my.Ale nikdo jí nevěřil.Newt Thomas Pánvička Jeff Gally Brenda a Tereza odešli do města kde chtěli zachránit ostatní imuní.Brenda s Jeffem čekali dole v garážích v autobusu na děti které tam pošlou.Když Se dostali dovnitř pomohly dětem ale Minho tam nebyl.A tak děti poslaly výtahem za Brendou a Jeffem a Oni ještě hledaly Minha.Nakonec ho našli.Ale napadli je vojáci a tak je Tereza zavřela v jedné sekci aby na ně nemohly.Jenson byl nejdřív naštvaný ale nakonec jí dal za pravdu že to bude nejlepší držet je v sekci ze které není úniku.Ale oni se nedaly obelhat a rozbili okno. A jelikož byla dole velká hluboká nádrž skočili dolů.A podařilo se jim schovat ve městě.Ale Thomas zjistil že je Newt nakažený chtěl aby si od něj vzal jeho náhrdélník. Thomas nechtěl že pro něj mají sérum že ho zachrání a tak poslal kluky napřed.Thomasy musíš jít?Hele přivaž mě tady a dojdi pro sérum jestli se proměním budu tě chtít zabít a to sérum mě bude moct zachránit.A bude snažší my ho dát když budu svázaný.A i když Thomas nechtěl přivázal ho ke sloupu a poté se rozběhl k místu kde měla přistát loď a v ní by měla být ta protilátka kterou má Brenda u sebe.A když potkal Brendu jak běží v závěsu kluků od lodi zpátky za ním ptali se kde je Newt?Donutil mě abych ho přivázal to abychom ho mohly zachránit.Jasně tak nám ukaž kde jsi ho svázal.Ale když jsme s protilátkou doběhly k místu Newt tam nebyl.Kde je Thomasy?Já neím svázal jsem ho k tomuhle sloupu ukázal na přeříznutá pouta.Někdo ho musel pustit.
Pokračování příště!
ČTEŠ
Holka v Labyrintu
AdventureVšichni znáte film The maze runner neboli labyrint.Já ten film zbožňuju nedávno jsem četla jeden z příběhů o fan fikci tohoto filmu a napadlo mě že bych taky mohla zkusit napsat něco o tom filmu.Jen doufám že nebudou podobný některému z tech už naps...