Uběhlo několik dní a já si byla čím dál tím víc jistá.To že my po ráno bývá špatně jsem se snažila utajit.A to tak že jsem pracovala jako medik.Tam jsem mohla své raní nevolnosti skrýt má toaleta stála dvacet metrů od marodky.A teď když se Alby uzdravil tu nikdo nebil.Asi po dvou dnech přivedl Winston na marodku kde jsem se zrovna s Jeremym bavili o tom co se bude nejspíš dít dál když nám nepošlou další zásoby.Patricie Jeremy tady Kailovy se smekl nůž a řízl se.Co ukaž ?Když jsem ale viděla tekoucí krev udělalo se my špatně a hned vedle lehátka jsem se pozvracela .Winston který stál vedle mě mě ještě stihl chytit vlasy abych si je nepozvracela.Patricie jsi v pořádku zeptal se Jeremy zatímco ošetřoval Kaila.Jasně jen my nesedl pohled na krev.Jasně tak se tamhle posaď.To je dobrý musím to po sobě uklidit řekla jsem.Ne sedni si řekl Winston a rychle doběhl pro kýbl s vodou a hadr.Uklidil po mě zvratky a pak si sedl vedle mě na postel .Jsi opravdu v pohodě?Jo ale ty přece víš co se stalo zašeptala jsem k Winstonovy.Já vím.Nevím jak dlouho to ještě dokážu tajit.Je my špatně pomalu každý den a není to nic příjemného.Tady na marodce se to zlepšilo ale když jsem viděla tu krev prostě se my zvedl žaludek.Jasně to já přece chápu.Ale myslím že by jsi to měla říct ještě někomu.Jo já vím měla bych to říct Newtovy. Ne toho jsem zrovna nemyslel.Jo a koho teda?Jeremyho on dokáže udržet tajemství.A třeba by ti mohl dát něco na tu nevolnost.Hmm asi máš pravdu promluvím si s ním.Tak hotovo řekl Jeremy když Kailovy zašil ránu.Díky!Ještě mu jí obvázal obvazem a pak spolu s Winstonem odešli.Patricie jsi opravdu v pořádku?No jak se to vezme.Co se děje zeptal se Jeremy.Řeknu ti to jen tehdy když my odpřísáhneš že to nikomu nepovíš .Patricie jasně že ti přísahám že to nikomu nepovím i když nevím o co jde.Víš Jeremy jsem těhotná.Cože!Ano a jelikož mám převážně ráno nevolnosti tak jsem šla pracovat sem abych to dokázala s krát.Dařilo se my to a i ty nevolnosti byli méně časté.Ale když Winston s kailem přišli a já viděla tu krev zvedl se my žaludek.Ale víš co to znamená ne?Jo já vím je to porušení pravidel.Jo přesně a to by se mohlo stát že by tě mohli buď zavřít do díry nebo dokonce na noc do labyrintu.Ano to já vím proto chci aby jsi to nikomu neřekl.Jasně!A taky bych se tě chtěla zeptat jestli nemáš něco na nevolnost co bych mohla užívat i já.No to nevím podíváme se jo!prohlíželi jsme léky na nevolnost a koukaly na popisky co o tabletách psaly.tady ukázal my Jeremy krabičku.Píšou že se ten lék dá užívat i na těhotenskou nevolnost což znamená že to neublíží miminku.A kdy se to bere.Jedna tableta denně vždy před jídlem.Díky Jeremy!Nechám je tady ale každé ráno než půjdeš na snídani si pro ni sem skoč klíče mám vždycky tady ukázal na poličku nad stolem.Jasně děkuju!Nemáš zač!A od dalšího dne už jsem nemusela řešit mou nevolnost díky tabletám už jsem mohla jíst a dělat cokoliv.Od té doby jsem mohla dělat i v krvárně nebo s pánvičkou v kuchyni a nic my nebylo.
Pokračování příště!
ČTEŠ
Holka v Labyrintu
AdventureVšichni znáte film The maze runner neboli labyrint.Já ten film zbožňuju nedávno jsem četla jeden z příběhů o fan fikci tohoto filmu a napadlo mě že bych taky mohla zkusit napsat něco o tom filmu.Jen doufám že nebudou podobný některému z tech už naps...