Další den jsem se vzbudila o něco dřív než Newt a tak jsem potichu vylezla z postele a šla do koupelny na hygienu. Akorát když jsem se vracela potkala jsem Newta. ,,Čau koukám že už jsi vzhůru!",,No jo vzbudila jsem se a tak jsem si šla dát sprchu a tak podobně" usmála jsem se na Newta. ,,Jasně v pohodě!",,Jen jsem ti chtěl říct že dnes budeš pracovat u stavitelů.",,Aha dobře a komu se mám hlhlásit",,Kápo stavitelů je Galy" řekl Newt. Když to dořekl zbledla jsem.,,Je ti něco nějak jsi zbledla?",,No víš mám trochu z Galyho strach.",,Neboj se on nekouše.",,Vím že na tebe neudělal dobrý dojem a že vypadá kvůli tomu že je višší a tváří se hrozně přísně zlej ale tak to není.",,Hmm já nevím?", Hele jestli nechceš nevadí můžeš jít pracovat buď k nám pěstitelům nebo třeba k meďákům.",,Hmm to je blbost přeci se nebudu bát jednoho kluka a chodit kolem něj obloukem takovou radost mu neudělám" řekla jsem odhodlaně.,,Super tak se běž nasnídat možná tam potkáš už Galyho. ",,Jinak mu řeknu že dnes budeš s ním.",,Jasně "usmála jsem se na Newta. Došla jsem do kuchyně a pozdravila pánvičku který tu už rozdával první snídaně.,,Ahoj slečno jak jsi se vyspala?",,Dobře děkuju "odpověděla jsem mu s úsměvem.Vzala jsem si svou porci a odešla k prázdnému stolu když jsem procházela kolem Galyho který tu seděl sám u své snídaně otočila jsem se k němu.,,Ahoj Galy Newt říkal že dnes budu pracovat se stavitelema takže s tebou.",,Jasně tak se najez a za půl hoďky u rozhledny."Přikývla jsem a šla si se svým talířem sednout.Když jsem dojedla pomalu jsem se přesunula k rozhledně.Byla jsem tam ještě dřív před Galym ale on pro mě přišel do tří minut.,,Tak pojď se mnou "řekl my.,,Dneska musíme postavit jeden nový přístřešek támhle "ukázal na místo někde u kraji zdi.,,Pak musíme ještě připravit oheň".,,On bude táborák?",,No to nevím spíš zítra možná pozítří uvidí se kdy bude čas."Nato jak byl při mém prvním dojmu Galy přísný a na machrovaný teď my přišel celkem milý.,,Takže doneseš větve támhle z lesa.",,Tady máš i sekyrku aby jsi si nějakou větev mohla useknout.",,Ale buď opatrná nerad bych tě vedl s něčím rozseklým na marodku k meďákům.",,Jasně to chápu!"Za hodinu jsem měla větve natahané k ohništi a nasekané na menší větvě a udělala jsem táborovou hranici.Když jsem byla hotová šla jsem pomoct ostatním s přístřeškem.,,A na co bude sloužit ten přístřešek" zeptala jsem se Galyho.,,No Alby chce přesunout krvárnu i se zvířaty sem protože tady uprostřed prostě zvířata smrdí a je blbost aby zvířata měli tady a porcovali tam.",,Takže se přesunou všichni sem i se zásobami sena slámy atd...",,Jasně chápu.",,A co bude s tím starým přístřeškem když porcovači budou tady?",,No nevím to se nějak vymyslí Alby nechce aby něco stálo ladem jen tak takže si myslím že tam bude třeba něco jiného nebo se z toho místa udělá nová menší noc ležáreň.",,Jasně to by tam klidně mohlo bít každý měsíc nás přibývá a ta velká už je skoro plná.",,Ano přesně tak "souhlasil Galy.Večer jsme dostavěli základní konstrukci krvárny. A pak jsme odešli na večeři a já si to posléze zas namířila na kutě!
Pokračování příště!
ČTEŠ
Holka v Labyrintu
AdventureVšichni znáte film The maze runner neboli labyrint.Já ten film zbožňuju nedávno jsem četla jeden z příběhů o fan fikci tohoto filmu a napadlo mě že bych taky mohla zkusit napsat něco o tom filmu.Jen doufám že nebudou podobný některému z tech už naps...