Záchrana Thomase

84 1 0
                                    

Stáli na místě kde Thomas nechal Newta a rozhlížely se.Když v tom se v rozhlase rozlehl hlas Terezy.Tomy slyšíš mě?Potřebuju aby jsi mě vyslechl?I když nemáš důvod my věřit.Potřebuju tě zpátky.Thomasy můžeš Newta zachránit.Ještě je na to čas.Vým proč už Brenda není nemocná?Je to tvou krvý?Rozumíš!Ty jsi jí zachránil !Brenda už není nemocná protože jsi jí vyléčil .Nemusí být jediná?Stačí jen aby ses vrátil a tohle všechno jednou pro vždy skočí.Slyšíš Thomasy?Ty jsi ten lék!Prosím vrať se ke mě?Pak se spojení přerušilo.Thomasy je to její léčka věř my chce tě tam nalákat aby tě mohli zabít.Ale co když mluví pravdu co když v mé krvy je opravdu něco co může všechny nakažené zachránit!Já tam musím jí?Tak my půjdeme s tebou?Ne v žádném případě rozumíte!Zachraňte všechny imuní a dostaňte je do bezpečí.Když to půjde vrátím se k vám.Dobře!Souhlasili nakonec a Thomas se rozběhl pryč!Když doběhl do sídla Zlosinu potkal na chodbě Peigeovou.Namířil na ní zbraň a zeptal se jí jestli je to pravda!Ano je!Můžeš zachránit všechny!Thomas nakonec sklonil zbraň a pustil jí na zem.Peigová mu řekla aby byl v klidu když viděla Thomase jak je rozhozený!Už nechte ostatní být řekl Thomas!Slibuju!Po pár sekundách co to řekla se ozvala chodbou velká rána ze které se ukázal výstřel.No konci chodby stál Jensen a mířil pistolí na nás.Peigeová se svalila na zem a Thomas tam zůstal chudák stát.Jensen pomalu přišel až k němu a rychle mu píchl nějakou malou injekci po které Thomas upadl do bezvědomí.Než Thomas úplně odpadl řekl mu Jensen:Ahoj Thomasy?Měl si utéct když jsi měl možnost!Když se probral ležel přivázanej na lůžku.A Tereza vyráběla vakcínu.Jensen my řekl že odteď bude mít zvláštní péči a naoplátku že bude zachraňovat lidi co sám zvolí.A chtěl začít u sebe jelikož byl též nakažený.Ale než si vakcínu stihl píchnout Tereza ho omráčila skleňenou láhví po hlavě.Pomohla rychle pustit Thomase a společně se pak pokusili utéct.Ale Jensen se probral a šel po nich.Dokonce Thomase postřelil.Schovali se v laborce kde za skleněnýma dveřma byli dva zombíci.Když přišel Jensen do laborky.Snažil se nás najít!Tereza my provizorně ošetřila postřelení a v laborce jsme se rozdělily aby nás Jensen tak lehce nenašel.Ale první našel Terezu a chtěl jí zastřelit.A Thomas přemýšlel jak jí zachránit.Našel najaký kovový a i celkem velký předmět na zemy a tak ho sebral.A s tím že na něj tu celkem těžkou věc hodí.Ale on se uhnul.Minuls řekl Jensen.Vážně?Thomas sice minul jensena s čímž počítal a trefil skleněné dveře které se sice nerozbyli ale nakřáply.Byla na nich vidět puklina.Jeden ze zombíku se proti sklu rozběhl a přistál přímo na Jensenovy.Tereza pak pomohla Thomasovy a dostali se na střechu.Ze které nebylo úniku.Věděli že budova spadne jen nevěděli že je ze střechy vyzvedne Brenda Vinc Jorge a ostatní a zachrání je.Nebo teda jen Thomase.Terezu už nedokázali chytit a tak spadla s budovou k zemy.Potom co budova spadla Thomas omdlel.Thomas se probudil v nějaké chýši a divil se kde je.Vyšel z chýše a vyděl pláž moře a bezpečný přístav kde mohli všichni zdravý znovu začít!Thomas šel pomalu podél pláže a rozhlížel se po lidech co tu byli.Minho za ním přišel a objal ho.Pak se s ním přivítali i ostatní přátelé.

Pokračování příště!

Holka v LabyrintuKde žijí příběhy. Začni objevovat