V prvním díle jsem vám zapomněla napsat jak nová dívka vypadá.
Má barevné přibližně do půl pasu dlouhé vlasy.Štíhlá postava Modré oči a milí úsměv, celkem i dlouhé hubené nohy.Viz obrázek pro představu
A teď zpátky k příběhu!
,,Co je to za místo" zeptala jsem se Newta potom co jsem se rozhlédla kolem dokola.,,Tomuhle místu říkáme plac.",,Aha!",,Tady žijeme přibližně čtyři roky a odedneška tu budeš bydlet s námi i ty.",,A proč tu zůstáváte když tamhle je brána" ukázala jsem na vchod do labyrintu.,,No ano ale je to labyrint a cesta se zatím hledá.",,Co jsi říkal ?",,Co?"nechápal Newt. ,,Že je to labyrint?",,Ach ano to je proč?",,A za tu dobu co tu jste, jste jí zatím nenašli ?",,To je divný ne?",,No není víš on se každou noc mění a tak je těžší zjistit kde je východ.",,Aha tak to jo" přikývla jsem a usmála jsem se.,,Jo mimochodem máš hustý vlasy".,,Díky!",,Kde jsem k nim přišla nevím ale jsou hustý to jo.",,A kolik tu je vlastně krom mě holek?",,No víš..."podrbal se na hlavě Newt ,,ty jsi jediná holka kterou sem zatím poslaly.",,Co?",,Jediná?"Hmm přikývl Newt. ,,Jo a ještě ti řeknu naše tři pravidla.",,Vy tu máte nějaký pravidla?",,Ano to první zní :",,nikdy ale opravdu nikdy nechoď do labyrintu a hlavně né před setměním.",,Co a proč ne?",,Jak se po setmění zavře brána zůstala by jsi na noc v labyrintu a to by byla rovnou tvá smrt.",,Co ale jak to?",,Víš v noci labyrint hlídají rmuti a ty by tě roztrhaly na kusy.",,Bože to je hrůza.",,Ale když nemůžeme do labyrintu tak kdo hledá cestu ven?",,No víš do labyrintu smí jen běžci.",,Co běžci?",,Ano ti pátrají po možné cestě ven ale jak jsem ti už jednou řekl bohužel se zatím žádná cesta nenašla.",,Hmm jasně!",,A co je další pravidlo" zeptala se jsem se Newta a ten se na mě mile usmál.,,No druhé je neubližuj žádnému placerovi.",,Nechápavě jsem se na něj podívala.",,No prostě neubližuj nikomu tady.",,No jo jasně a to poslední ?",,To je pracuj nemáme čas na příživníky.",,Dobře a s jakou prací mám teda začít "zeptala jsem se ho.,,Neboj dneska jsi tu první den takže pracovat nemusíš jen se seznámíš s tímhle místem.",,A co zítra? "zeptala jsem se.,,No zítra budeš u jednoho z kápů což jsou hlavní členové dané skupiny jako kuchaři porcovači běžci atd..", Jasně chápu!",,Celý jeden den budeš pracovat pod vedením daného kápa a pak se sama rozhodneš co by jsi chtěla dělat.",,A co když například budu chtít dělat víc věcí" napadlo mě?,,No tak jednoduše se to nějak skloubí ale zatím se nenašel nikdo kdo by chtěl dělat víc věcí najednou.",,Jasně!",,Takhle budeš pracovat přibližně týden a pak už jen na daném místě co si vybereš",,.Jasně rozumím!",,Teď pojď semnou ukážu ti kde budeš spát!"
Pokračování příště!
ČTEŠ
Holka v Labyrintu
AventurăVšichni znáte film The maze runner neboli labyrint.Já ten film zbožňuju nedávno jsem četla jeden z příběhů o fan fikci tohoto filmu a napadlo mě že bych taky mohla zkusit napsat něco o tom filmu.Jen doufám že nebudou podobný některému z tech už naps...