Nevolnost

166 2 0
                                    

Ubíhaly dny a Thomas byl pořád zavřenej v díře.Já zatím pracovala u šlichťáků porcovačů a mediků.Zrovna dneska jsem šla k šlichťákům. Porcovala jsem maso když se my udělalo špatně.Winston si toho všiml že jsem vyběhla ven z krvárny a tak šel za mnou.Ani né pět metrů od chýše jsem stála a zvracela.Patricie jsi v pořádku.Nevím není my dneska nějak dobře.Jasně tak pojď odvedu tě za Jeremym. Ale já si myslím že to nic není?To je jedno ale lepší je že se na tebe podívá aby jsi nebyla nemocná.Jasně!Došli jsme společně na marodku.Ahoj Jeremy! Čau Winstne ,Patrície stalo se něco?No nevím dneska se necítím moc dobře.Před chvílí vyběhla ven z krvárny a zvracela.Jasně a bolí tě břicho nebo něco?No právě že ne?Dobře tak co s tebou hmm řekl Jeremy.Víš co budu klidnější když si půjdeš lehnout třeba to nic není jen jsi něco špatného snědla a proto ti je špatně.Jasně tak jo přikývla jsem.Winston mě řekl že se dneska nemám ukazovat v krvárně a ať si radši pořádně odpočinu.Jasně usmála jsem se na něj.Winston se vrátil do krvárny a já jsem šla do koupelny.Chtěla jsem si dát sprchu.Stála jsem v kabince a voda my stékala po těle když mě ale na mém těle zaujalo něco jiného.A to mé břicho.Zdálo se my že jsem nějak přibrala ale mé břicho bylo takové pevné.Došlo my proč jsem nejspíš zvracela a to protože jsem těhotná.Ale co teď Alby by to nepřežil kdyby někdo porušil pravidla.Ale jestli je to pravda tak to za chvíli bude vidět a já to nebudu moct utajit.A co pak až tady na place bude běhat malé dítě!Svezla jsem se podél zdi k zemi.Bože co budu dělat?Nakonec jsem to chtěla tajit co nejdýl to půjde.Pak to budu muset všem říct ale na to je čas.A tak jsem se zvedla na nohy oblékla se a šla si lehnout.Prospala jsem oběd a probudila jsem se a Newt seděl vedle mě a v ruce měl talířek.Dobré odpoledne pozdravil mě s úsměvem.Tak co jak jsi se vyspala u oběda my Winston řekl že ti bylo špatně a tak jsi si šla lehnout.Ano to je pravda.A jak ti je teď?No už líp kolik je hodin?No budou čtyři odpoledne.Bože to je hodin to jsem prospala celý den.Ale to ne do večera ještě dost hodin zbývá řekl s úsměvem Newt.A co jsi mi to přinesl?No Winston říkal že jsi zvracela takže suchý oběd řekl New a ukázal na da suché krajíce chleba.Které jsem s chutí snědla.A co ty! Jak to že nemakáš?Šel jsem tě zkontrolovat a navíc dneska práci máme hotovou.Vážně zvedla jsem jedno obočí víš než to druhé.No jo vážně usmál se Newt. No tak dobře věřím ti řekla jsem s úsměvem.A díky za ten oběd jsi fakt hodnej.Nemáš zač co bych pro naši princeznu neudělal.Co princeznu?A NAŠÍ?Já myslela tvojí usmála jsem se na něj a on celý z červenal.Nemusíš to tajit Newte já to mám stejně.Opravdu?Jasně taky jsem se do tebe zamilovala a...A co?Ale nic jen že mám strach co na to Alby!No víš před necelým týdnem jak jsme se líbali u severní zdi nás viděl Alby.Co?A co na to říkal máme problém?Ne buď v klidu.Tušil že když přišla do placu holka tak se někdo neudrží a zamiluje se do ní.A když jsem byl pořád s tebou tak to prý bylo jasný.A nezlobý se na nás?Ne nezlobí přeje nám aby nám to klapalo.Byla jsem nadšená a tak jsem Newta bezmyšlenkovitě políbila.Pak jsem se od něj odtáhla a nervózně si z kousla ret.Newt si mě přitáhl do náruče a začal mě líbat.Cítila jsem jak jeho ruce cestují od shora pomalu dolů.Nejdřív si hrál pod tryčkem s mýma prsama a pak chtěl zajet rukou dolů do kalhotek ale to jsem ho zastavila a odtáhla se od něj.Paty promiň nechci na tebe spěchat.Ano ale já...Zvedla jsem se a utekla z přístřešku. Newt běžel za mnou ale to už jsem byla někde pryč.

pokračování příště!

Holka v LabyrintuKde žijí příběhy. Začni objevovat