Druhý den podle dohody mě Newt brzo ráno vzbudil aby mě odvedl do kuchyně za pánvičkou.,,Dobré ráno" pozdravila jsem kluky se zívnutím.,,Čau tak vítej v kuchyni "řekl Pánvička.,,A co budeme dnes dělat?",,Dnes máme v plánu guláš.",,Dnes má Alby narozeniny!",,Vy víte kdy jste se narodily?",,No to ne ale každý měsíc jezdí výtah nahoru ve stejný den ".,,Ale jelikož nemáme dost surovin na konci měsíce musím vždy počkat o den déle.",,Pak nám Winston obstará maso a uděláme pro všechny gulášek který Alby má moc rád."Aha přikývla jsem.,,Tak jo než začneme vařit musíme pro všechny připravit snídani.",,Jo tak jo a co mám dělat?",,Takže tady jsou chleby.",,Každý má dva krajíce né víc né míň.",,Rozumím!",,Teď ale musíme umíchat vajíčka.",,Ještě nám pár vajíček zbilo a Winston nám nějaké dá ještě dnes skočím pro ně a ty si zatím zkus zbylá vyklepnout do nějaké misky.",,Dobře" přikývla jsem.Když se Pánvička vrátil všiml si že mám sice vyklepnuté čtyři vejce ale jedno z nich bylo černé.Trochu smrdělo ale bohužel my vyskočilo do misky s ostatními vejci.,,Bože ty....",,Promiň vím že to smradlavé vejce tam nepatří ale vyndat to nejde.",,Ale o to nejde nemůžeš použív vejce ve kterých jsi měla pukavec.",,Vylyj je tady do toho koše" řekl Pánvička.,,A vezmi si tady hrneček".,,Vždicky si do něj jedno vejce vyklepni a přelej do čisté misky a tak dokud nevyklepeš patnáct vajíček.",,A není to málo pro kluky?",,Ano to je ale nedá se nic dělat?",,Každý bude mít jen jedno dvě sousta.Ale tak proč nenamočíš chleba a neopečeš je na pánvi a pak na ně nedáš třeba nějaký salám klidně i hořčici.?",,Nebo jen takhle holé opečené chleby.",,Hmm to je fakt asi by to tak bylo lepší. "Pánvička my řekl ať to udělám a ukázal my na rozpálený olej v pánvi plus vidličky.,,My zatím přichystáme oběd a budeme pak dodělávat ty chleby "řekl pánvička.,,Jasně!"Za tři čtvrtě hodiny jsem měla všechny chleby osmažené a kupodivu jsem už nic nezkazila.Pánvička krájel cibuli bylo neskutečné vidět jak rychle mu to jde od ruky.Další dva kuchtíci jménem Jerry a Terenc zdobily chleby hořčicí a salámem.,,Kolik tu máme vůbec hořčice" zeptala jsem se pánvičky.,,Je pravda že ji používáme málo takže v zásobách jí máme asi nejvíc takže je dobré že ji teď máme".,,A salám také je náš.",,Je to dušené maso krájené na slabounké plátečky které umí jen Leonardo."Nikdo od kuchtíků prý neumí krájet salám ručně tak úzce jako on.Když jsem dosmažila začali akorát chodit kluci na snídani.Dobré ráno zdravili mě všichni.,,Dobrou chuť!" ,,Co je to? "zeptal se Galy u okýnka.,,No měli jsme málo vajec tak máš místo míchaných vajíček s chlebem dva krajíce obalené a osmažené ve vajíčku plus salám s hořčicí" řekla jsem mu suroviny které měl na talíři.Galy na mě hodil úšklebek a odešel.Kluci my přišli říct že dnešní snídaně byla fantastická a že nic tak dobrého tu ještě nejedli.,,Co?",,Chcete my říct že moje krupičná kaše nebo ten dnešní gulášek přebil chleba ve vajíčku?",,Promiň Pánvičko řekl Winston ale bylo to vážně výborný."Byla jsem ráda že jim chutná.Po snídani jsem opláchla nádobí pomohla ostatním s obědem a pak i s večeří a večer jsem unaveně šla spát.,,Tak co jak se ti líbilo u kuchařů?",,Jo bylo to fajn ale je to strašná dřina a navíc u toho vaření je hic". ,,Hmm to je fakt "usmál se Newt. Večer jsem brzy zalehla a brzy poté i usnula.
Pokračování příště!
ČTEŠ
Holka v Labyrintu
AdventureVšichni znáte film The maze runner neboli labyrint.Já ten film zbožňuju nedávno jsem četla jeden z příběhů o fan fikci tohoto filmu a napadlo mě že bych taky mohla zkusit napsat něco o tom filmu.Jen doufám že nebudou podobný některému z tech už naps...