Když jsme se vzpamatovali z toho co se událo,vydali jsme se podzemními chodbami. nás vedla a řekla nám aby jsme byli velice opatrní že nakažení tu dole prodělávají přeměnu .Došli jsme chodbou až na rozcestí.A tam byly různé keře ve kterých byli vyrostli zombíci. Ti se za námi po chvilce vrhly.Utíkaly jsme až jsme se dostali do zřícenin dvou velkejch domů kteří byli na půl spadlé a opřené o sebe.Když jsme byli venku mysleli jsme si že máme od nich klid ale to byl omyl sluneční světlo jim vůbec nevadilo.Běželi za námi a my se dostali do místa kde Brenda uklouzla a spadla na okno.A když se o milimetr pohnula okno začalo pomalu praskat. Brendo ani se nehni jdu k tobě řekl Thomas a já se sním snažila dostat k ní a pomoct jí.Ale když už jsme byli u Brendy tak blízko že jí mohl pomoct a přitáhnout jí k sobě tak se nahoře objevil jeden zombie.Ten se rozběhl k nám dolů a dopadl na Brendu a přitom jí kousnul .Thomas rozbil urychleně okno na kterém Brenda ležela a pevně jí držel za ruku a já pro jistotu jistila Thomase za pásek u kalhot.Thomas vytáhl Brendu a když už jsme byli v bezpečí mimo budovu Brenda si obvázala šátkem co měla v ruce ránu po kousnutí na noze.Já vím co to znamená řekla.Ale než se proměním pomůžu vám najít Jorgeho a nebo aspoň Marcuse vždyť i ostatní ho šli najít třeba je najdeme s ním.A pak společně najdeme pravou ruku a ti určitě mají lék dodal Thomas.Jo máš pravdu usmála se na něj Brenda. Šli jsme ulicema a postupně začali potkávat víc a víc lidí až k místu kde byl nějaký klub či co.Došli jsme tam a před vchodem jsme potkali chlápka který se nás ptal co tu hledáme.Hledáme Markuse řekla jsem.Nevíš kde bychom ho našli?Prý by tu měl být?Ptala jsem se ho.No vím kde je Markus ale tady není je v sekci osm. Osm a to je kde?To je tam kde je spalovna.Co spalovna podivil se Thomas.On tam něco spaluje nebo co?Ne je mrtvej řekla blondýnka vedle něho.A nešel tudy černoch a partou děcek v našem věku?Jasně!Jsou uvnitř usmál se na nás chlap.Dobře tak chceme jít dovnitř!Jasně!Ale nejdřív se musíte napít tohohle řekl chlap.Nikomu se nechtělo pít hnusnou zelenou tekutinu.Jestli se nenapijete tak nebudete moct jít dovnitř!Dobře řekla Brenda a napila se po ní jsem se napila já a Tomas zprvu otálel ale pak se napil.Uvnitř byla spoustali lidí dokonce tu měli zombíky a zabíjely je.Byla jsem z toho hotová a začínalo my být špatně.Když jsem uslyšela známé hlasy a ale to už jsem moc nevnímala jelikož jsem omdlela.Když jsem se probudila seděl vedle mě na postely Newt a hladil mě po ruce a bylo vidět že má o mě strach.Když jsem se probudila zeptala jsem se ho co se stalo.On my řekl že doufali že jsme to přežili a že dorazíme sem kde jsme se setkali s Markusem.Ale ten je přeci mrtvej.Co to není řekl Newt a ukázal směrem k Jorgemu jak mlátil chlápka svázaného na židli ze kterého se vyklubal ten chlap před klubem.Tak jo a co ostatní?Brenda a Thomas?No v pohodě i když Thomas se zatím neprobral.Ale netrvalo to dlouho a probral se taky.Jorge se snažil z Markuse dostat kde je pravá ruka a jak se sní můžeme spojit.
Pokračování příště!
ČTEŠ
Holka v Labyrintu
AdventureVšichni znáte film The maze runner neboli labyrint.Já ten film zbožňuju nedávno jsem četla jeden z příběhů o fan fikci tohoto filmu a napadlo mě že bych taky mohla zkusit napsat něco o tom filmu.Jen doufám že nebudou podobný některému z tech už naps...