Našli jsme ještě někoho se stejnou krví

112 0 0
                                    

Při zachraňování nakažených a změněných jsme přišli na to že ti co vypadali ještě jako lidi se dokázali plně uzdravit a ti co už byli fakt jak se říká jen holé kosti a kůže tak ti se dali uzdravit jen kulkou mezi oči a poté spálit.Vybudovali jsme spalovnu kde se pálili mrtvoly žroutů a jejich popel se zakopal do obří díry vystlanou nějakou gumou nebo něčím takovým.To aby se to nerozložilo a ty bakterie z mrtvol se nedostali do země.I když to byl popel z kostí ale i tak.V posledním městě které vybombardovali při záchraně imuních a hlavně Minha bylo spousta trosek.Prohledávali vždy povrch kde ucpaly možné východy krom jednoho kterým lidi vešli a pochytali mrtvoly.Které hned naočkovali sérem na uzdravení.A pak je přemístily do cel které vytvořili v každém městě nebo vesnici.Kde každý nakažený překonával virus erupci a vracel se do normálu.To obrovské město čistili dva roky.Ale teď jsme byli teprve na pokraji toho města.Po půl roce hledání nemrtvích a zachraňování a očišťování světa od nich jsme se dostali až k místu které bylo kousek od hlavní budovy která patřila zlosinu.Slyšely jsme nějakého nemrtvého.A zjistili jsme že je zamčený v nějaké malé budově.A tak ho záchraná skupina odchytila a odvezla na místo kde byli všichni nakažení zavření a posléze i uzdravení.Nikdo netušil že Thomasovy Patricii a jejich přátelům po osvobození zrovna tohoto nemrtvého změní život.A nikdo nevěděl kdo to je.Jednou týdně jezdil Thomas s novými vakcínami na místa kde se konala čistka a podívat se jak to vypadá s novými léčenými.Ahoj Thomasy?Ahoj Gregore tak co jak to vypadá kolik máme chycených nakažených?Je jich hodně doufám že máš dost vakcíny?No docela jo.Nám tisíc ampulí.Tolik?Ano nechávám si odebírat půl litru krve deně!Thomasy ale neměl by jsi to přehánět.Je dobře že se jim snažíš pomoct Ale oni v těch celách dokáží vydržet na vakcínu čekat velice dlouho.Představ si že jsme našli jednoho zavřeného nemrtvého v nějakém kunbále který jako jediný z celé budovy přežil.Vážně?Ano!Tak to měl ten dotyčný dost štěstí!Ano to měl!A máme nějaké vyléčené?Ano s tebou se do přístavu zachráněných povezou tři nový.Dobře!A aby jste vy pochopily.Potom co se zachránily první nemrtví se nechala postavit na vyčištěné oblasti u přístavu velké město.A ti nový vyléčený mohli začít žít tam.Na ostrov jsme je zatím nevzali a oni byli rádi že jsou v bezpečí a zdraví.Budovy co tam stály se zbourali a nechali se tam postavit nové malé dřevěné domky nebo spíš chýše ve kterých začali žít ti vyléčení.A jelikož těch vyléčených přibývalo tak se zeď nebourala ale zvětšovala.Vždy se proboural jen jeden úsek.A udělal se tam další místo kde mohli uzdravení žít.A zeď tam byla jen proto že ta očista byla velice pomalá a tak by se mohlo stát že ti zombici přijdou a když ta zeď byla deset metrů vysoká a půl metru široká měli jistotu že jsou v bezpečí.Krom toho že na ostrově dělali vakcínu z Thomasovy krve se snažili najít ještě někoho kdo by měl stejný dar jako má Thomas.Ukázalo se že stejný dar jako má Thomas má i jeho syn a taky Patriciina trojčata.Ale zatím byla velice malá a tak jim mohli odebrat maximálně půl litru krve měsíčně.Aby jim to neublížilo.Ale každý litr krve který měli vystačil na tisíc ampulek s vakcínou takže to znamená že za ty čtyři děti dokázali vyrobit dva tisíce ampulek měsíčně.Plus ampulky které vyráběli týdně z Thomasovy krve.Thomas se vrátil z posledního města zpátky se třemi vyléčenými a pak se vrátil zpět na ostrov.Po týdnu chtěl zas odézt vakcínu ale onemocněl a tak se vysílačkou domluvili že vakcína se přiveze až se Thomas uzdraví.Protože dopravování vakcíny byla jeho práce.A nechtěl aby ji někdo odvezl za něj.A tak počkaly až se vyléčí.

Pokračování příště!

Holka v LabyrintuKde žijí příběhy. Začni objevovat