spaní!

474 8 2
                                    

,,Tak pojď ukážu ti kde budeš spát.",,Tady v tom přístřešku spí skoro všichni krom hlavních kápů ti spí tamhle "ukázal na domek o kousek dál od přístřešku kde právě stojíme.,,Vyber si tu jednu síť a to bude tvá nová postel.",,A ty spíš kde?"zeptala jsem se nejistě a s trochou strachu v hlase.,,Chtěla by jsi spát vedle mě ?"zeptal se s milým úsměvem Newt?,,Ano teda pokud ti to nevadí?",,Né to víš že mě to nevadí.",,Zavedl mě do druhého přístřešku.",,Tak tady spím já" řekl Newt a já se rozhlídla po přístřešku po matracích se spacáky.,,Teda nepředstavujte si matrace jako máte doma to ne byli vyrobené z rákosu nebo bambusu který tu také rostl.,,No mám tu u sebe místo takže si vezmi tamhle jednu rákosovou desku".Vzala jsem jednu z desek které byli narovnané na sobě :viz obrázek.

Vzala jsem jednu z desek které byli narovnané na sobě :viz obrázek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Tak dáme jí sem" řekl Newt a pomohl my jí položit.,,Tak tady to bude tvá nová postel.",,Vím že to nevypadá moc pohodlně ale rozhodně je to pohodlnější než spát na úplné zemi".,,Jo tady máš svůj vlastní spacák.",,Díky!",,Nemáš zač" usmál se na mě znovu Newt. ,,A počkej tu chvíli donesu ti ještě tvé věci" řekl Newt a za tři minuty byl zpět s mým batohem nebo někdo by mohl říct s malou krosnou.,,Tak své věci si dej tady na tu polici" ukázal na udělanou jakoby skříň nebo někdo by řekl regál.,,A co je to za věci?",,No to nevím ale každý nový co přijde má sebou batoh plný věcí teda hlavně oblečení.",,Občas tam má třeba fotku nebo tak ale jinak v tom je oblečení.",,Ale je pravda že tohle je spíš menší krosna.",,Ostatní měli jen batoh.",,Asi proto že jsi holka.",,Co tím chceš říct?",,Nic jen že kluci potřebují nejspíš méně věcí.",,Aha usmála jsem se na něj.",,On my úsměv opětoval.A pak jsem se znovu otočila na Newta a zeptala jsem se ho ještě na jednu otázku.,,Říkal jsi že tu bydlí kápa že?", Ano to ano.",,Nebude jim teda vadit že tu budu bydlet s nimi?", No určitě ne jsi jediná holka tak můžeš mít snad nějaký privilegia řekl Newt.",,Jasně, tak fajn a co teď?"No řekl Newt a podíval se na hodinky které měl na ruce je čas oběda tak pojď půjdeme se najíst., Dobrá tak jdeme!"

Pokračování příště!Sice je to kratší ale to snad nevadí.

Holka v LabyrintuKde žijí příběhy. Začni objevovat