Před branou do labyrintu

127 3 0
                                    

Newt se rozhodl že už tady není bezpečno a tak zkusí jedinou šanci kterou mají odejít skrz ty dveře co našel Thomas s Minhem.Chuck měl sbalit věci a odejít k bráně od labyrintu.My ostatní pustili Thomase a společně jsme šli k bráně.Ale u brány už byl hlouček asi šesti kluků včetně Galyho. Co to děláš Galy?Co asi nedovolím mu aby šel do labyrintu a přivedl je sem zpátky.Ale Galy to nejde my půjdeme a ty můžeš jít taky? Řekl Newt. Ne Newte já je nepustím.A co jako hodláš dělat?Co nechám je tu přivazane ke kůlům.Cože ale to je obětovaní?Ano to sice je ale dva lidi nebo celý plac tak je jasné co si vyberu.Čtyři kluci přivážou Terezu a Thomase k připraveným kůlům.Ale to nejde?Nemůžeš je obětovat Galy?Ale právě že můžu nevím proč tě Alby povelel velením když nejseš shopněj vidět racionálně!Hele lidi vím že máte strach to já taky řekl Thomas.Prosím tě už drž hubu akorát je vyděsíš řekl Galy.Galy ale oni už jsou vyděšení dost nemyslíš? Já nechci nikomu ublížit ale je tu jediná možnost jak přežít.Jestli už se brány nikdy nezavřou tak tu budete umírat zbytečně.Ale když společně zabojujeme tak máme aspoň nějakou šanci se dostat ven.Při Thomasově promluvě se k bráně šli podívat úplně všichni placeři kteří přežili.Já vás nechci nutit jít se mnou ale chci vám nabídnout zkusit se dostat ven z labyrintu.Thomasy nemaluj jim krásný představit o tom jak se dostanete ven.Nevíš to jistě a je možné že je povedeš na smrt. Ano to je možný ale budu bojovat o to čemu věřím a nebudu přežívat někde kde už žít dál nejde.Co budeš asi dělat Galy když se brány nezavřou hmm?Budeš se dívat na to jak jeden po druhém umírají?Ne ale už nechci škrtat další jména na zdi.No tak pojďte s námi!Ne zavrtěl Galy tady to je náš domov.Pánvička Winston Newt Jeremy se postavili před nás a namířili oštěpy proti Galymu. Co to děláte!My odcházíme a jestli ještě někdo chce jít s námi samozřejmě bude vítán.Mezi kluky kteří se k nám přidali byl i Chuck se zásobama. Patricie pojď se mnou otočil se Newt na mě. Newte já nemůžu?A proč ne prosím pojď s námi.Já nemůžu opravdu to nejde.Tak my řekni proč ne řekl Newt a přišel ke mě!Já...já....já jsem těhotná řekla jsem se slzami v očích.Paty vím že máš strach já ho mám taky ale naše malé musí mít aspoň nějakou šanci na přežití.A tu máme jedině s Thomasem a ostatními.Ale....Žádné ale je to jednoduché prostě projdi tou bránou.A pojď s námi.Nakonec jsem přikývla a společně s ostatními se rozběhla labyrintem k údajnému východu.

Pokračování příště!

Holka v LabyrintuKde žijí příběhy. Začni objevovat