Odpracovala jsem si den u meďáků a čekal mě nejnáročnější den a to den s běžci.Zastavili jsme se u vchodu do labyrintu.Ahoj Patricie?Ahoj Minho vyspal jsi se dobře?No jasně a ty?Jo také dobře.Takže Patricie nejdeme do labyrintu neboj podívej poběžíme tam a zpátky ukázal na dalekou stranu naproti nám kde plac končil.Na krku máš stopky.Jedny mám teda taky.Zapneme je a poběžíme potom co se dotkneš tady zdi tak je stopneš a jestli budeš mít osm minu max tak se můžeš stát běžcem.A já poběžím s tebou aby jsi měla s kým závodit.Super jsem připravená. Zaply jsme stopky a rozběhly se na druhou stranu.Dost lidí se přišlo podívat na náš závod s Minhem který se tu konal normálně s každým nováčkem když to nováček nevzdal a nechtěl být běžcem.Celou cestu tak jsem se Minha celkem držela ale při cestě zpátky jsem už v půlce jak my docházejí síly.Když jsem doběhla zjistila jsem že mám sedm minut a patnáct sekund. Páni jsi dobrá máš výborný čas.Myslíš na holku?No?Jo!Díky usmála jsem se na něj. Minho jak to dopadlo přišel se zeptat Newt?Výborně první zkouškou prošla.Takže jí vezmeš kousek do labyrintu aby se podívala o co v takové práci jde?Jasně!Ale nejdřív si dáme deset minut pauzu a pak půjdem.Super už jsem se lekla že poběžíme zas.Po chvíli jsme s Minhem vběhly do labyrintu a já běžela za ním.Ale už né tryskem ale mírnějším během.Běžela jsem za ním a já se při té cestě kochala vnitřkem labyrintu.Páni vypadá to tu trochu děsivě nemyslíš zeptala jsem se Minha?Cože otočil se na mě Minho a zpomalil.No je to tu děsivé ne?No tak to sice trochu j ale nechtěla bys tu být v noci musí to tu bít stokrát horší.Jasně Newt my něco říkal že nikdo kdo zůstal v labyrintu přes noc nepřežil.Jasně to nepřežil.Hmm no nic vrátíme se zpátky myslím že toho bylo pro dnešek už dost dobře přikývla jsem.Patricie řekl my Minho dneska je slavnost ohňů při které se dozvíme jakou práci jsi si zvolila?Jasně rozumím tak máš teď volno a zkus o tom popřemýšlet.Bylo sotva jedna hodina a skoro všichni už byli po obědě.Když se brány labyrintu zavřely znamenalo to že jsem měla všem říct jak jsem se rozhodla.Tak co Patricie řekl Alby jak jsi se rozhodla.No předem musím říct že každý den co jsem dělala jednu práci co vykonáváte vy byl velký zážitek.A jelikož se my líbilo skoro ve všech tak jsem se nakonec rozhodla pro tři pokud to nevadí.Alby se na mě šokovaně podíval protože nečekal že si vyberu tři.No nevadí jen mě to zaskočilo protože ty jsi zatím jediná která řekla víc než jednu skupinu.Jasně to chápu ale nakonec jsem se rozhodla pro šlichťáky neboli kuchaře, pak pro porcovače a v poslední řadě jak se říká do třetice všeho dobrého jsem si vybrala meďáky. Všichni zatleskali nad mým výběrem ale Newt bylo vidět že je vidět že je smutný.Ale nemohl se divit ta práce my dala zabrat a proto jsem jí společně s prací běžce a stavitele odmítla.
Pokračování příště!
ČTEŠ
Holka v Labyrintu
AdventureVšichni znáte film The maze runner neboli labyrint.Já ten film zbožňuju nedávno jsem četla jeden z příběhů o fan fikci tohoto filmu a napadlo mě že bych taky mohla zkusit napsat něco o tom filmu.Jen doufám že nebudou podobný některému z tech už naps...