Půl roku jsme tu akci s vagónem plánovali.Až přišel ten den kdy je měli převážet vlakem.Jorge a Brenda byli jak se říká návnady.Začali kroužit kolem vlaku a za chvíli nad nimi byl obří letoun Zlosinu.Odjeli tedy od vlaku ale letoun měli v patách.Dojeli až do míst odkud nebylo úniku.Letoun proto slétl a když zněj vystoupily vojáci od zlosinu začali na ně mířit zbraněma a Brenda s Jorgem o pár malých kroků couvli.Zlosin na ně řval aby stály nebo že je postřílí a tak se nakonec zastavili.Nato se ale pod vojáky rozestoupila zem a oni spadly do obří díry.Pak se ještě zbavili pilota letounu a pak Brenda s Jorgem nasedli a po pár pokusech vzlétnout se jim to povedlo.Mezitím u vlaku s imunními byl Thomas s Vincem a snažili se vlak zastavit.Přelezly ze svého auta na vlak a jednou náloží oddělily vagóny s imunímy od lokomotivy.Když vagóny zastaili Thomas křičel Minho Chucku kde jste.Všichni ve všech vagónech začali dělat rachot řetězy kterými byli přivázaní a tak Thomas jeden vagón vybral s tím že v něm jsou jeho přátelé.Dobře je to tenhle.Všichni se hned snažili aby vagón oddělili od kol.Která držela vagón na šesti místech.Za chvíli přiletěl letoun a Brenda s Jorgem spustili velice silné lano které přidělali k vagónu aby je mohli zvednout.Nakonec všichni vylezli na vagón a s tím že Thomasovy a naši přátelé jsou v pořádku v bezpečí jsme odletěli.Když jsme přistáli zjistili jsme že sice ve vagónu je Eris s tou jeho blonďatou kamarádkou a taky Chuck ale Minho tu nebyl.Ptal se tedy Erise a Chucka kde je Minho?Thomasy Minha dali do vedlejšího vagónu.Thomas byl smutný že ho nezachránily ale aspoň pomohly padesáti imuních z vagónu utéct od zlosinu.Thomas ale nechtěl nechat na pospas ty mrše Peigové a tomu zkurvisynovy Jensenovy.A tak se chtěl vydat za Minhem aby ho zachránily.Thomasy?Tuhle akci jsme plánovali půl roku.Vím že chceš zachránit přítele ale pochop že on není jediný co potřebuje pomoct.Ale já mu to slíbil řekl Thomas a naštvaně odešel.Rozhodl se že večer se vydá na vlastní pěst zachránit Minha. Ale když se večer vytratil zjistil že v autě kterým chtěl jet už sedí Newt pánvička a Jeff. Né kluci vy se mnou jít nemůžete řekl Thomas.Thomasy jsme přátelé a Minho je i náš přítel.Dobře Thomas nasedl do auta a zrovna když chtěl nastartovat auto zjistil že před ním stojím já.Patricie ty s náma jet nemůžeš jsi těhotná a musíš zůstat v bezpečí.Ano já vím kluci ale Thomasy slib my že se o něj postaráš.Musí se vrátit ke mě a tomu malému řekla jsem nešťastně.Jasně budu se snažit.Ještě jsem políbila Newta na rozloučenou a pak už jsme vyjeli.Jeli jsme celou noc a k ránu jsme zjistili že jediná cesta jak se dostat do jediného města kde byl ještě zlosin je tunel.Asi kilometr a půl dlouhý.Protože vedl skrz horu.Kluci se vydali cestou ale asi tak v půli cesty narazili na žrouty.Snažili se je zastavit.A vypadalo to že to nejspíš nezvládnou jelikož jich přibývalo.Ale pak se tam objevilo ještě jedno auto a v něm seděla Brenda s Jorgem.Rychle jsme naskákali do jejich auta a rychle odjeli a projeli ven z tunelu.Když jsme dojeli o pár kilometrů dál zjistili jsme že měli všichni pravdu že poslední existující město existuje.A navíc zlosin ho měl obehnaný zdmi nebo tak něco.Dojeli jsme do města a pak jsme se snažili dostat k bráně která vedla do města.Ale hlídači na zdech na všechny lidi co se tam chtěli dostat začali pálit ze zbraní.A tak jsme se rozběhly.Po krátkém útěku kde jsme se schovali v nějaké uličce nás někdo chytil a narval do dvou dodávek.V jedné jsme byli my a v druhé zavřeli samotného Jorgeho.A někam nás odvedli.
Pokračování příště!
ČTEŠ
Holka v Labyrintu
AvventuraVšichni znáte film The maze runner neboli labyrint.Já ten film zbožňuju nedávno jsem četla jeden z příběhů o fan fikci tohoto filmu a napadlo mě že bych taky mohla zkusit napsat něco o tom filmu.Jen doufám že nebudou podobný některému z tech už naps...