Běželi jsme chodbami labyrintu až jsme došli ke kamenné cestě která vedla k východu.Paty pojď sem teď se budeš držet tady s Chuckem za námi .Až se probijeme skrs toho rmuta tak budeš potřebovat tohle.Co je to?To je ta věc co jsme našli uvnitř rmuta a je to zároveň klíč od východu.Dobře přikývla jsem a společně jsme se všichni rozběhly zabít rmuta.Kluci mi probojovali cestu a já otevřela dveře a prošla k jiným dveřím který po mě chtěli devíti číselné heslo.Chce to po mě devítimístné heslo. Minho křikl Thomas jak se otevírají sekce labyrintu.1863...Dál?Ale Minho dál mluvit zrovna nemohl pral se s rmutem a kdyby mu Newt s Thomasem nepomohli asi by byl mrtví a my se nedostali ven.A když už mohl mluvit dál aniž by ho chtěl zabít rmut řekl:72495.Když jsem zadala poslední číslo dveře se otevřeli a my se dostali na chodbu kam nemohli za námi rmuti. Jsme venku vydechla jsem šokovaně.Ano jsem zlato jsi v pořádku?Ano jsem usmála jsem se na Newta. Proč jsi mi neřekl že to víš?No nevěděl jsem to ale z tý noci co jsme spolu spali jsem si pamatoval jen útržky a nebyl jsem si tím jistej a tak jsem se tě neptal aby sis nemyslela něco špatného. Miluju tě Newte řekla jsem mu a políbila ho.Taky tě miluju a políbení my opětoval.Hele vy dvě hrdličky ještě nejsme venku.Kudy teď půjdeme doleva nebo doprava zeptal se Winston který přemýšlel kudy dál.Já nevím řekl Newt ale půjdeme třeba tudy třeba se dostaneme ven řekl nakonec Newt a my se vydali chodbou.Šli jsme asi pět možná deset minut když u jedněch dveří bylo napsáno zářivými písmeny východ.Byli jsme v šoku.Tak co teď Thomasy zeptal se ho Minho myslíš že je opravdu za těmi dveřmi východ.Já nevím ale zkusme to.Otevřeli jsme dveře a v nich byla nějaká obří laboratoř.Bylo to tu rozbité a poházené věci po zemi vedle mrtvích jmen.Tohle byli naše místa řekl Thomas a postavil se ke stolu a Tereza stála naproti němu.Thoma něco zmáčkl a na obrazovce se před ním objevila zrzavá žena jménem doktorka Eva Peigová.Na konci toho videa ji někdo zastřelil a v místech kde se video natáčelo uviděli na zemi ležet tělo.Ale nešli se přesvědčit jestli je mrtvá.A co budeme dělat teď zeptal se Chuck?No já nevím takhle dopředu jsem nepřemýšlel.Najednou se ale v laborce kde jsme byli objevil Galy.Galy jak jsi se dostal ven.To je jedno!Galy můžeš jít s námi.Ale my se do labyrintu nevrátíme řekl Thomas.Tak se k nám přidej a zachraň se.Ale já patřím do labyrintu řekl Galy se slzami v očích.Namířil na Thomase pistoli a chtěl ho zabít.Pozor řekla Tereza on je uštknutý a všichni o dva kroky od Galyho ustoupily.Ne nenechám vás odejít řekl Galy a mířil na Thomase.A když Galy ystřelil Jeremy který stál hned vedle Thomase odstrčil a chytil jeho kulku.Minho na něj hodil oštěp který se mu zabodl do břicha a pistole mu upadla někam pod stůl.Jeremy vykřikla jsem a vrhla se k němu na zem.Všichni jsme si klekly nebo jsme stáli hned vedle umírajícího Jeremyho. Držela jsem ho za ruku.Paty jsi úžasná holka a to malé bude vyrůstat mimo labyrint a to je dobře!Ty Thomasy musíš je všechny zachránit.Dostaňte se někam kde se bude moct dát normálně žít.Jasně přikývl Thomas se slzami v očích.Během pár minut Jeremy umřel.
Pokračování příště!
ČTEŠ
Holka v Labyrintu
Phiêu lưuVšichni znáte film The maze runner neboli labyrint.Já ten film zbožňuju nedávno jsem četla jeden z příběhů o fan fikci tohoto filmu a napadlo mě že bych taky mohla zkusit napsat něco o tom filmu.Jen doufám že nebudou podobný některému z tech už naps...