Ve sprchách

257 3 0
                                    

Druhý den jsem pracovala v krvárně a jelikož jsme neměli kupodivu moc práce tak jsme si povídaly.Dneska jsem slíbila že vydržím déle než obvykle když je ta oslava.Večer zapálily oheň a tak jsem si sedla dál od ohniště a pozorovala kluky.Ti jen popíjeli nějaký zlatavý mok a tancovali kolem ohniště.Po chvíli za mnou přišel Newt. Ahoj na podal my jednu ze sklenic co přinesl.Ochutnala jsem to a bylo to kupodivu celkem dobré.Co je to?To nikdo neví je to Galyho recept. Galyho? Jo Galyho. To jsem netušila že umí něco tak dobrého.Za krátkou chvíli jsem vypila asi pět sklenic.A Newt nebyl o moc pozadu vypil čtyři.Netrvalo dlouho a začala jsem cítit že v té sklenici byl alkohol.Povídala jsem si s Newtem ale pak jsem mu dala pusu a řekla mu že si jdu dát sprchu.Věděla jsem že tam teď nikdo nebude protože všichni kluci jsou u ohniště včetně bažanta.Došla jsem do sprch a začala se mýt.Když jsem pak vyšla z kabinky omotaná ručníkem viděla jsem tam stát Newta. Co tu děláš na dveřích je cedulka nerušit je tam dívka.Ano já vím.Ale jsi tak krásná a ja jen chlap.Zamiloval jsem se do tebe řekl my.A přišel až ke mě a přimáčkl mě ke zdi od sprch.Zalapala jsem po dechu a pak mě políbil.V první chvíli jsem ho chtěla odstrčit a dát mu facku ale já ho taky miluju a on tak skvěle líbá.Líbali jsme se a pak jsme se svezli na zem a společně jsme se pomilovali.Pak jsme vedle sebe leželi až jsme nejspíš usnuli.Asi po hodině jsem se probrala a došlo my co se stalo.Oblékla jsem se otočila jsem ceduli a šla si lehnout.Snad všichni ještě blbly u ohniště zahlédla jsem Galyho jak se pere s bažantem.V posteli jsem se zavrtala do spacáku a do minuty jsem zas usnula.Druhý den jsem se probudila celkem brzo.Ale taky mě bolela hlava.To bylo nejspíš z toho alkoholu. Newt vedle mě nebyl a tak jsem nevěděla jestli je vzhůru nebo kde by mohl být.Odešla jsem do kuchyně s tím že pomůžu Pánvičkovy.Dobrý ráno pozdravila jsem ho.Ahoj vyspala jsi se dobře?Ano ale asi jsem neměla pít ten Galyho mok protože mě bolí hlava.Jasně tak zajdi na marodku Jeremy tam určitě něco mít bude aby ti bylo líp.Díky Pánvičko!Nemáš zač!Došla jsem na marodku kde seděl celkem unavený Jeremy který měl noční.Ahoj Patricie potřebuješ něco nebo jsi se být dneska tady?Ne budu pomáhat v kuchyni ale včera jsem to přehnala s Galyho pitím a třeští mě hlava a tak mě pánvička poslal za tebou.Jasně pojď něco ti na tu bolest dám.Jeremy my přinesl jeden prášek a řekl na tadyto spolkni a pak by se ti mělo udělat líp.Díky!Pak jsem se vrátila za Pánvičkou a pomohla jsem mu i dalším šlichťákům se snídaní.Do půl hodinky mě hlava naštěstí přestala bolet.Po hodině přišel na snídani Alby.Ahoj Patricie nevíš kde je Newt chtěl jsem se ho na něco zeptat?No nevím ráno když jsem se probudila už vedle mě neležel.Aha tak to zas někde něco dělá.Hmm pousmála jsem se.A ty jsi ho neviděl pánvičko?No ne ale třeba je v koupelně!Byl jsi třeba tam?No vidíš to mě nenapadlo tam jsem se nedíval.Zachvíli se u nás objevil Newt.Čau Newte pozdravila jsem ho jako by nic.Ahoj!Jo Newte hledal tě alby kde jsi byl?No v koupelně nejspíš jsem včera moc pil protože jsem se probudil nahý e sprše.Cože začal se smát nahlas Pánvička.Ty jsi usnul při sprše?Já nevím asi jo!Tak to se my ještě nestalo usmál se Pánvička a já se taky pousmála.Nevěděla jsem jestli si něco z toho večera pamatuje a tak jsem se rozhodla mu nic neříkat.

Pokračování příště! 

Holka v LabyrintuKde žijí příběhy. Začni objevovat